سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانلرخانی: قهرمانی در تورنمنت بین المللی تکواندو شروع طوفانی برای ما بود

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: کسب عنوان قهرمانی تورنمنت بین المللی لبنان شروع طوفانی برای تیم ما بود تا با انگیزه بالایی وارد لیگ برتر شویم.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تورنمنت بین المللی لبنان بیان کرد: مسابقات اپن و بین المللی تکواندو به میزبانی کشور لبنان برگزار شد و با توجه به اینکه این رقابت‌ها ۱۰ امتیاز المپیکی داشت و G۱ بود تصمیم گرفتیم که در این رقابت ها شرکت کنیم و خوشبختانه تکواندوکاران ما بهترین استفاده را از این فرصت بردند و با کسب ۶ مدال طلا و ۲ نشان نقره توانستند روی سکوی قهرمانی قرار گیرند و کسب این عنوان در تورنمنت بین المللی لبنان شروع طوفانی برای تیم ما شد تا با انگیزه بالایی وارد لیگ برتر شویم.

او ادامه داد: برای اینکه شروع پر قدرتی در لیگ برتر امسال داشته باشیم با آمادگی نسبی راهی تورنمنت لبنان شدیم و با وجود اینکه تمرینات معمولی را پشت سر گذاشته بودیم و ورزشکاران ما در اوج آمادگی نبودند توانستیم قهرمان رقابت‌ها شویم و این عنوان به افزایش انگیزه و روحیه تکواندوکاران پیش از شروع لیگ کمک زیادی کرد.

خانلرخانی افزود: این تورنمنت تجربه خوبی بود و باعث شد که با نقاط ضعف و قوت ورزشکاران تیم آشنا شویم و تمرینات تیم را بر اساس همین شناخت برنامه ریزی کنیم تا در انتهای لیگ امسال نیز باز هم در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین عنوان کرد: در این تورنمنت تیم‌های کرواسی، ساحل عاج، اردن و یونان از تکواندوکاران قدرتمندی برخوردار بودند و برای تیم ما حریف جدی تری نسبت به سایر رقبا بودند که خوشبختانه توانستیم از سد آن‌ها هم عبور کنیم و مدال هی خوشرنگی را بدست آوریم.

خانلرخانی در ادامه بیان کرد: باید از فدراسیون تشکر کنم که از تیم ما حمایت کرد تا در این تورنمنت به عنوان نماینده ایران حاضر شود و ورزشکاران تیم ما این فرصت را بدست آوردند که تجربه خوبی پیش از شروع لیگ بدست آورند.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در پایان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که از تجربه حضور در این تورنمنت بهترین استفاده را داشته باشیم و در لیگ برتر تکواندو همچنان مدعی کسب سکوی قهرمانی باقی بمانیم.


بیشتر بخوانید: ملی پوش تکواندو در لیگ برتر غایب است

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

پایان ناکامی‌های تکواندو مردان ایران با هت‌ریک عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

اظهارات خانلرخانی درباره قهرمانی تیم شهرداری ورامین در تورنمنت لبنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.