سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون منابع طبیعی استان زنجان تاکید کرد؛

اجرای پروژه های چندمنظوره نقش مهمی در راستای رفع نیازهای اولیه روستائیان دارد

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان زنجان بر لزوم جلب مشارکت حوزه نشینان در تحقق برنامه‌های حفاظتی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛جعفر بیات معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اهمیت حضور مردم در تحقق اهداف پروژه های این اداره کل  گفت: مردم در سال 97 در حوزه خوشنام با 30 میلیون تومان خودیاری برای افزایش حجم پروژه های احداثی منابع طبیعی و در حوزه خراسانلو از طریق تامین بخشی از سازه های سنگی با این دستگاه همکاری کردند که از نتیجه مطلوب مشارکت مردم حکایت دارد.

وی با بیان اینکه با همراهی مردم رضاآباد از محل اعتبارات استانی از سال 81 پروژه سنگی که از موفق ترین پروژه های تقویتی است اجرا شده است بر لزوم ترویج آموزش و تسهیل گری طی انعقاد قرارداد با کارشناسان دانشگاه زنجان و تشریح اثربخشی پروژه ها و ایجاد بستر برای عملی شدن آن در روستاها بین مردم تاکید کرد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با تشریح عملیات بیولوژیکی صورت گرفته در حوزه های 16 گانه افزود: در صورت مجوز استانداری بنا داریم تا با هماهنگی بسیج سازندگی و با همراهی عوامل در 16 حوزه تمامی پروژه های بیولوژیکی را اجرایی نمائیم.

وی بر لزوم استفاده از تمامی توان و پتانسیل های استان زنجان جهت اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری تاکید و به تسهیل اجرای پروژه ها و تشویق مردم برای مشارکت در تحقق اهداف اداره کل با استفاده از ظرفیت های تمامی دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: معتقدیم اجرای پروژه های چندمنظوره نقش مهمی در راستای رفع نیازهای اولیه روستائیان می باشد به همین دلیل برنامه ریزی های خود را به این موضوع معطوف کرده ایم.

انتهای پیام/ن

 

لزوم جلب مشارکت حوزه نشینان در تحقق برنامه‌های حفاظتی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.