سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت نگران کننده دبی غار کاوات/ شهروندان از مصارف بی رویه پرهیز کنند

رحمانی مدیر امور شهرستان جوانرود گفت : در بازرسی از منابع تامین آب دبی سنجی و اندازه گیرها ی لازمه از منابع تامین اب بازدید بعمل امد نشان از کاهش نگران کننده دبی غار کاوات است.  

رحمانی مدیر امور  شهرستان جوانرود در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهگفت : در بازرسی که بعداظهر 2/7/97  از منابع  تامین آب  دبی سنجی و اندازه گیرها ی لازمه از منابع تامین اب بازدید بعمل امد نشان از کاهش دبی غار کاوات است.

  وی  گفت: دبی غار کاوات از 50 لیتر به کمتر از 40 لیتر در ثانیه رسیده است این موضوع در این موقعیت زمان برای شهروندان جوانرود و روستاهای تحت پوشش آب شهری هستند، بسیار نگران کننده است .

 رحمانی گفت :باتوجه روند روبه کاهش اب غار کاوات تا زمان فصل شروع بارندگی ادامه دارد ،به منظور مدیریت مصرف و درست مصرف کردن نیازمند عزم جدی و توجه جدی شهروندان به توصیه‌ها امور ابفا و بهره وری درست از این نعمت الهی است.

رحمانی  افزود: ؛ضمن تشکر و سپاس از شهروندان در تابستان جاری در راستای مدیریت مصرف همیار وکمک کار آبفای شهری بوده اند کماکان انتظار داریم از هرگونه مصارف بی رویه پرهیز کنند.

  وی ادامه داد:با توجه به اینکه 40 روستا و بیش از 16 هزار انشعاب بصورت آحاد در شهر جوانرود متمرکز و نیز بر اثر زلزله آبان ماه سال گذشته و زلزله های اخیر تعداد زیادی از شهروندان از سرپل و ذهاب ،تازه اباد ثلاث و روستاهای تابعه و روستاها جوانرود محل سکونت خود را شهر جوانرود انتخاب کرده اند این وضعیت نیاز آبی را مضاعف نموده و نیازمند دقت در مصرف و پرهیز از هرگونه مصارف بی رویه است واین ممکن نیست و کمک و همیاری شهروندان در این راستا می طلبد.

وی  گفت:درخواست خالصانه داریم بصورت پیامک و یا تماس ضروری شهروندان پر مصرف و یا به نوعی مصارف غیر ضروری در شهر جوانرود وجود دارد به منظور تسریع در برخورد موارد مشابه را  سامانه 122 کرمانشاه یا مسئولین اداره اب جوانرود  گزارش نمایند .


انتهای پیام/ز


کاهش نگران کننده دبی غار کاوات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.