سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه‌های پلیس به دانش آموزان و والدین برای امنیت بیشتر

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: برای پیشگیری از حوادث و افزایش امنیت دانش آموزان یکسری موارد باید مورد توجه خانواده‌ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمد رضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: به دانش‌آموزان توصیه می‌شود اگر در راه مدرسه دچار مشکل شدند بلافاصله مسأله را با والدین خود یا اولیای مدرسه در میان بگذارند، نشانی و شماره تلفن منزل خود را همیشه به همراه داشته باشند و محیط مدرسه را نیز بدون هماهنگی مسؤول مدرسه ترک نکرده و پس از تعطیل شدن مدرسه مستقیماً به منزل مراجعه کنند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان به افراد غریبه اعتماد نکرده و از همراه یا سوار شدن به خودروی آن‌ها خودداری کرده و در صورت گم‌شدن، به پلیس مراجعه و از آن‌ها کمک بخواهند.

وی تصریح کرد: از معاشرت با افرادی که نمی‌شناسند و یا اختلاف سن آن‌ها با دانش‌آموزان زیاد است بپرهیزید و برای تردد خود از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و در بین راه اگر فردی مزاحم شد بلافاصله از او دور شوید.

سرهنگ فداء گفت: همچنین به دعوت و یا تقاضای نامعقول دیگران به طور صریح پاسخ منفی داده و در مواجهه با افرادی که خود را مأمور معرفی می‌کنند از آن‌ها بخواهند کارت یا مدرک شناسایی معتبر ارائه دهند.

وی خطاب به اولیای گرامی نیز با اشاره به اینکه هیچ‌گاه فرزندان خود را به گمان اینکه مرتب در مدرسه حاضر می‌شوند به حال خود رها نکنید بیان داشت: تعامل و ارتباط مستمر والدین با اولیای مدرسه موجب رشد، تعالی و آرامش خاطر دانش‌آموزان می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شهروندان خواست موارد مشکوک در اطراف مدارس را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ی

موارد مشکوک در اطراف مدارس را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.