سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته بازگشایی مدارس؛

اکران فیلم "اولی ها" در سینما غزل شیراز

فیلم مستند "اولی ها" به مناسبت هفته بازگشایی مدارس و آغاز زنگ سال تحصیلی، چهارم مهر در شیراز نمایش داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید علی اصغر محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: در ادامه برنامه نمایش هفتگی نمایش فیلم‌های بلند داستانی، کوتاه و مستند مطرح ایران و جهان، به مناسبت هفته بازگشایی مدارس فیلم مستند " اولی‌ها " در سینما غزل شیراز اکران می‌شود.

وی افزود: این برنامه چهارشنبه ٤ مهر، ساعت ١٧، در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، سینما غزل، برگزار می‌شود و ورود برای علاقمندان آزاد است.

محدث تصریح کرد: فیلم یاد شده از زنده یاد "عباس کیارستمی" و محصول سال ١٣٦٤ است که درباره لحظات به یاد ماندنی کلاس اولی هاست. بچه‌هایی که برای نخستین بار از خانواده جدا شده و ساعات زیادی را در مدرسه‌ها می‌گذرانند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اظهارداشت: این فیلم گرچه با حال و هوای مدارس دهه شصت آمیخته است، اما مسائلی که مورد بررسی قرار می‌دهد همچنان دغدغه معمول تمام کلاس اولی‌ها است که بعد از نمایش فیلم، جلسه بحث و تحلیل پیرامون ویژگی‌های فیلم‌های مستند آموزشی نیز برگزار می‌شود.

فیلم مستند اولی‌ها برنده جایزه ویژه و جایزه شهر جشنواره فیلم ریمینی ۱۹۹۳ و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۱۳۶۴ است.
انتهای پیام/ر

اکران فیلم مستند اولی‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.