سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش خودرو‌های سرویس مدارس بوشهر

رزمایش خودرو‌های سرویس مدارس در محل منطقه گردشگری شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس پلیس راهور استان بوشهر در حاشیه این رزمایش گفت: هدف از برگزاری رزمایش خودرو‌های سرویس مدارس تعامل و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط با طرح بازگشایی مدارس و برای آماده سازی شرایط مناسب برای رفت و آمد دانش آموزان است.

سرهنگ قدرت الله کشکولی افزود: رونمایی از برچسب سرویس مدارس و معرفی خودرو‌ها به اولیا و مربیان از دیگر هدف‌های این اجتماع است.

وی ادامه داد: انتخاب سرویس مناسب برای دانش‌آموزان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

کشکولی گفت: والدین دانش‌آموزان برای انتقال فرزندان خود به مدرسه از سرویس‌هایی که با برچسب سرویس مدرسه مشخص شده و مورد تائید آموزش و پرورش و پلیس راهور است استفاده کنند.

وی ادامه داد: پلیس راهور با استفاده از همه تجهیزات موتوری، خودرویی و بکارگیری کارکنان در قالب تیم‌های گشت سیار، ثابت و مدیریت سفر‌های درون شهری، برابر برنامه ریزی‌های انجام شده با استقرار در معابر، انتظام بخشی و ایمنی عبور و مرور ترافیک، نسبت به اجرای برنامه‌های ترافیکی خود اقدام می‌کند.

کشکولی تاکید کرد: رانندگان سرویس مدرسه ملزم به رعایت تمام قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند و باید از انجام حرکت‌های حادثه ساز و پرخطر پرهیز کنند.

انتهای پیام/م

اجتماع خودروهای سرویس مدرسه بوشهر برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.