سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرخ بیکاری از ۱۱.۷ درصد به ۱۰.۹ درصد کاهش یافته است

استاندار بوشهر از بهبود وضعیت تولید و اشتغال در سطح روستا‌های استان خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته نرخ بیکاری در استان بوشهر از ۱۱.۷ درصد به ۱۰.۹ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در نشست عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی اظهار داشت: توسعه اشتغال در استان بوشهر یک ضرورت است و باید بانک‌ها تلاش و حمایت ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به عملکرد مناسب بانک کشاورزی در ارائه تسهیلات مربوط به طرح‌های اشتغال روستایی، بیان کرد: مدیران بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی نقش و وظیفه مهمی را بر عهده دارند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: رئیس جدید بانک کشاورزی استان بوشهر با داشتن تجربیات موثر در دیگر استان‌ها می‌تواند در تسریع اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی نقش مهمی داشته باشد.

وی به ظرفیت‌های متعدد استان بوشهر برای توسعه اشتغال روستایی اشاره کرد و ادامه داد: بخش‌های کشاورزی، شیلاتی و تولیدی از ظرفیت‌های مهم اشتغال استان است که باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شود.

گراوند با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته نرخ بیکاری در استان بوشهر از ۱۱.۷ درصد به ۱۰.۹ درصد کاهش یافته است، اضافه کرد: روند اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر باید سرعت بیشتری بگیرد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه نظارت بر اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی روستایی استان بوشهر افزود: پرداخت تسهیلات کم بهره به سرمایه‌گذاران باعث بهبود وضعیت تولید و اشتغال در روستا‌های استان بوشهر شده است.

انتهای پیام/م

نرخ بیکاری در استان بوشهر کاهش یافت

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.