سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان:

کاهش سهمیه سوخت در سیستان وبلوچستان اتخاذ نشده است

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کاهش سهمیه سوخت بنزین از ۳۰۰ به لیتر در سطح استان تصمیم گیری نشده گفت: این کاهش بدنبال مصوبه ستاد بهینه سازی مصرف سوخت در مرکز کشور انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علی اصغرافتاده مشاور استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مسوولان کشوری بایستی شرایط منطقه‌ای و محلی را در حوزه تصمیم گیری‌های کلان رعایت کنند، تصریح کرد: این مصوبه به دلایل متعدد کارشناسی و شرایط اقلیمی و گستردگی وهمچنین پراکندگی جغرافیایی جمعیت استان دقیق نیست.

به گفته وی این اقدام در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و بهینه سازی مصرف نیز قابل توجیه نیست.

وی با اشاره به اینکه برای اجرایی شدن کارت‌های هوشمند سوخت میلیارد‌ها تومان هزینه شده است تا از روش‌های سنتی و سلبی پرهیز شود تاکید کرد: متولیان امر به جای استفاده از روش‌های سنتی بایستی استفاده صحیح و دقیق از فناوری اطلاعات را در دستور کار قرار دهند تا زمینه هرگونه سودجویی و سواستفاده گرفته شود.

مشاور استاندار در امور اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش گسترده مسوولان محلی در هفته‌های اخیر در ساماندهی جایگاه‌های سوخت که زمینه رضایت مردمی را فراهم کرده بود افزود: اجرای این مصوبه و کاهش مصرف سوخت بدون هماهنگی با مسووولان استانی نه تنها همه زحمات را به هدر داد بلکه زمینه افزایش نارضایتی را فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: بر همین اساس استاندار محترم ضمن اعزام یکی از معاونان به تهران برای حل این مشکل، از مسوولان مرتبط با شرکت نفت دعوت شده است با حضور در استان اقدام لازم برای اصلاح مصوبه را به فوریت انجام دهند.

انتهای پیام/ف

کاهش سهمیه سوخت بدنبال مصوبه ستاد بهینه سازی مصرف سوخت انجام شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.