سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو:دیدار دربی و السد مهم ترین بازی های 10 سال اخیر ما هستند

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: همیشه بازی هایی مانند دیدار با سپیدرود، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می تواند به یک بحران تبدیل شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپیدرود در هفته هفتم لیگ برتر بیان کرد: پیروزی بسیار مهمی بود و از بردن سپیدرود بسیار خوشحال هستیم.  بازی های این شکلی همیشه پس از دیدار های آسیایی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می تواند به یک بحران تبدیل شود. حتی بزرگ ترین تیم های اروپایی هم پس از این مسابقات سنگین و مهم دچار مشکل می شوند.به بازیکنانم افتخار می کنم چراکه مقابل سپیدرود خیلی زحمت کشیدند و این برد مهم را کسب کردند اما نکته حائز اهمیت تر این بود که پس از بازی با الدحیل همچنان برتری فیزیکی خود را حفظ کرده و 90 دقیقه ریتم یکسانی داشتیم. بازیکنان پرسپولیس به خودشان مطمئن بودند و به آنچه می خواستند رسیدند.

گلزنی همتی صحبت مخالفانش را به خودشان بازگرداند

او درباره گل 3 امتیازی آدام همتی که در ماه های اخیر مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته است و حتی کارلوس کی روش هم کیفیت او را زیر سوال برد، گفت: برای گلزنی آدام خیلی خوشحال هستم چراکه صحبت مخالفانش را به آنها بازگرداند. باید بدانیم این تیم پرسپولیس و قهرمان ایران است. حضور در ترکیب این تیم و قرار گرفتن در کنار نفراتی مانند بشار رسن، عالیشاه، نوراللهی و کامیابی نیا خیلی ساده نیست اما به هر حال تلاش و زحمت همتی نتیجه داد. یک بار دیگر به او تبریک می گویم.

در بازی ویژه ای مانند دربی هیچ تیمی از پیش برنده نیست و اهمیتی ندارد تیم ها در چه رتبه ای هستند

برانکو درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به صورت معمول در بازی های حساسی مانند دربی تیم هایی که در جدول رتبه پایینی دارند برنده شده اند، تصریح کرد: هیمشه گفته ام دربی یک بازی خاص است و هیچ تیمی در آن از پیش برنده نیست. مهم نیست تیم ها در چه رتبه ای هستند و چه وضعیتی دارند. ابتدای حضورم در ایران پرسپولیس برای بقا می جنگید و استقلال برای قهرمانی اما با گل علیپور،یک بر صفر بردیم. به همین دلیل هیچ تفاوتی بین 2 تیم نیست. در این بازی ویژه تنها بازیکنان تصمیم می گیرند و نتیجه را مشخص می کننند.

بازی های دربی و السد مهم ترین دیدارهای 10 سال اخیر ما هستند

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا در حال حاضر دربی 88 برای این تیم اهمیت بیشتری دارد یا بازی با السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این 2 بازی خیلی مهم هستند و شاید مهم ترین بازی های 10 سال اخیر ما باشند اما طبیعی است در حال حاضر دربی، اولویت پرسپولیس است.

تمرین کردن ما با توپ های لیگ قهرمانان آسیا ارتباطی به دیدار با السد ندارد

برانکو درباره اینکه آیا تمرین کردن تیمش با توپ های آسیایی برای رسیدن به آمادگی مقابل السد است، اظهار داشت: پیش از بازی با الدحیل شروع به تمرین با این توپ ها کردیم و این امر ارتباطی به بازی با السد ندارد. هرچند تمرین کردن با توپ های لیگ قهرمانان پرسپولیس را برای بازی با السد به آمادگی می رساند.

برای دربی هیچکس گله و شکایت ندارد

او درباره احتمال کاهش سطح دربی با توجه به فشردگی رقابت ها گفت: وقتی بحث دربی مطرح می شود تمام بازیکنان سالم هستند و انگیزه دارند. هیچکس گله و شکایتی نسبت به خستگی ندارد و حتی اکنون محسن ربیع خواه مصدوم هم با ما تمرین می کند.


بیشتر بخوانید:

 دیدار برگشت پرسپولیس و استقلال ۵۰ درصدی شد

فغانی برای ششمین بار داور دربی پایتخت شد/کفه ترازوی پیروزی به سود استقلال

پاداش پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت می‌شود /دریافتی بازیکنان پرسپولیس افزایش می‌یابد


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.