سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه مدیران موظف هستند در جهت تکریم مردم استان كرمانشاه تلاش کنند

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: همه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان موظف هستند كه نهایت تلاش خود را در جهت تکریم و رضایتمندی مردم شریف استان كرمانشاه بكار گيرند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه عزیزی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: همه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان موظف هستند كه نهایت تلاش خود را در جهت تکریم و رضایتمندی مردم شریف استان كرمانشاه بكار گيرند و ما در اين مسير با نظارت دقيق، سعي در افزايش رضايتمندي مردم داريم.

وی گفت : با توجه به وظایف ذاتی و قانونی این دفتر و نیز حفظ کرامت و رعایت حقوق مراجعین، مدیر کل، معاونین و کارکنان دفتر بازرسی تمام تلاش خود را جهت رسیدگی به رفع مشکلات ارباب رجوع، ارتقاء و حفظ رضایتمندی مردم بکار می گیرند و در همين راستا ملاقات های عمومی مدیر کل در تمام روزهای هفته در خصوص پیگیری مشکلات مراجعه كنندگان انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: به بازرسان این دفتر در خصوص بازرسی های دوره ای مستمر (محسوس و نامحسوس)، در 3 گروه، ابلاغ ویژه داده شده که دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در سطح شهرستان کرمانشاه و ادارات، فرمانداری ها، بخشداری ها و شهرداری های شهرستان های تابعه را رصد كنند و همچنين عملکرد مدیران و کارکنان این دستگاه ها را نيز مورد ارزیابی قرار دهند.

عزيزي تصريح كرد: همه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی موظف هستند كه نهایت تلاش خود را در جهت تکریم و رضایتمندی مردم شریف استان بکار گیرند زيرا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قصد دارند كه با ضعيف نشان دادن مسئولين و ناكارآمدي كشور، مردم را نسبت به آينده ايران اسلامي دلسرد و نا اميد كنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاري ملاقات های عمومی استاندار كرمانشاه نيز گفت: با توجه به علاقه مندی جناب آقای بازوند و اهتمام ویژه ایشان در خصوص ملاقات های مردمی، با تلاش و هماهنگی واحد ارتباطات مردمی دفتر بازرسی، هر 3 هفته یکبار بطور منظم ملاقات های چهره به چهره مردم با استاندار محترم انجام می گیرد و ايشان در همين ملاقات ها، دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات ملاقات كنندگان صادر مي كنند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری همچنين با اشاره به كاركردهاي سامانه اكترونيكي سامد بيان داشت: اين سامانه که در واقع پل ارتباطی بین مردم و دولت است از طریق تلفن 111 آماده مشاوره، پاسخگویی و ثبت درخواست ها و شکایات هم استانی های گرامی می باشد و شهروندان در صورت هر گونه نارضایتی از عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان می توانند درخواست خود را جهت بررسی و اقدام قانونی بصورت حضوری و تلفنی به این دفتر اعلام نمایند تا سريعاً مورد رسیدگی قرار گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

دشمنان نظام قصد دارند مردم را نسبت به آينده ايران اسلامي دلسرد و نا اميد كنند

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.