وی تصریح کرد: بخشی دیگر از شکایات مربوط به املاکی است که شهرداری از مردم خریداری کرده و نتوانسته مبالغ آنها را پرداخت کند، چراکه بخش قابل توجهی از آنها املاک ریزدانه و متعلق به اقشار ضعیف جامعه است.
حبیب زاده خاطرنشان کرد: بخش دیگر شکایات مربوط به مراجعاتی است که مردم به شهرداری دارند و پیش از این قرار بود که دفاتر خدمات آنها را انجام دهند، اما دفاتر خدمات شهری نه تنها مراجعات را کاهش دادهاند، بلکه باعث افزایش مراجعات به شهرداری شدهاند، زیرا مردم یک بار به این دفاتر مراجعه میکنند و یک بار برای پیگیری کار خود به خود شهرداری رجوع میکنند.
انتهای پیام/