سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح‌خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: طرح‌خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی با همکاری سپاه و جهاد کشاورزی در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: طرح‌خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی با همکاری سپاه و جهاد کشاورزی با هدف تأمین امنیت غذایی و افزایش بهره‌وری تولید در حال اجرا است.

وی افزود: در راستای این طرح، نخبگان و کارشناسان بسیجی متخصص در حوزه کشاورزی با مشارکت جهاد کشاورزی استان، طرح‌های خودکفایی در تولید محصولات را اجرا می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به فعالیت و خدمت رسانی گروه های جهادی با هدف محرومیت زدایی در استان نیز اشاره کرد و گفت: سپاه قدس گیلان پارسال با همکاری کمیته امداد هزار مسکن محرومان  احداث و تحویل خانواده های نیازمند داده است.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه سپاه قدس علاوه بر توان دفاعی و قدرت نظامی در همه زمینه ها در راستای کمک به توسعه و بالندگی نیز گام بر می دارد افزود: مشارکت فعال در طرح‌های اشتغالزا و خودکفایی به ویژه در مناطق روستایی گیلان و تهیه بیش از ۱۰۰ جهیزیه برای نوعروسان از جمله برنامه‌های فرهنگی سپاه قدس گیلان است.

وی همچنین از اجرای طرح حلقه های صالحین خبر داد و تصریح کرد: طرح حلقه های صالحین یکی از اقدامات فرهنگی پایگاه‌های بسیج محلات است که با هدف آگاهی بخشی هرچه بیشتر مردم به ویژه نسل جوان برابر هجمه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دشمنان، در مساجد استان گیلان اجرا می شود.

 

انتهای پیام/م.ع

طرح‌خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی در گیلان اجرا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.