سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری با اولویت بندی پروژه ها باید طرح های نیمه تمام را پایان دهد

استاندار زنجان گفت:شهرداری ها با اولویت بندی پروژه ها باید طرح های نیمه تمام را پایان دهند و تاخیر در تکمیل پروژه ها باعث آزردگی خاطر مردم معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ استاندار زنجان در جلسه همیاری شهرداری ها ی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در این مدت ، مبلغ 85 میلیارد تومان به حساب شهرداری از این محل واریز شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال این مبلغ به 200 میلیارد برسد.

درویش امیری افزود:35 درصد ازدرآمدهای حوزه شهرداریها مربوط به سرمایه گذاری خارجی است .

استاندار با اشاره به چهل سالگی انقلاب و جشن های پیروزی انقلاب ازشهرداری ها خواست خود را برای برگزاری این رویداد آماده کنند.

درویش امیری به ظرفیت ها و پتانسیل های شهر شورو شعور حسینی در برگزاری مراسم هشتم و یازدهم محرم و محوریت برگزاری جشنواره های مختلف در شهر اشاره کرد وگفت: نظام مدیریت شهری باید در برابر اداره شهر احساس مسئولیت کند و همچنین پیشنهاد برگزاری جشنواره شهرداری ها را داد.

استاندار بر افزایش مشارکت های مردمی در اداره شهر تاکید کرد و افزود : برای مدیریت زنجانرود، بازار، سبزه میدان و توسعه پارکینگ های شهری میتوان با مدیریت نواقص شهری را حل کرد و عمران شهری را سبب رضایت وخودباوری در میان مسئولان ومردم دانست.

وی با انتقاد از وجود طرح های نیمه تمام وپرهیز از آغاز پروژه های جدید در استان افزود: شهرداری ها با اولویت بندی پروژه ها باید طرح های نیمه تمام را پایان دهند و تاخیر در تکمیل پروژه ها باعث آزردگی خاطر مردم معرفی کرد.

سلطانی ، معاون عمرانی استاندار هم حل و فصل بدهی ها به اشخاص و بانک ها، رفع مشکلات پروژه گاوازنگ و ساماندهی منابع انسانی ازاولویت های اصلی سازمان همیاری شهرداری ها دانست.

انتهای پیام/ن

 

افزایش 60 درصدی اعتبارات شهرداریهای زنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.