یکی از فعالان بخش کامیون گفت: اعتصاب کامیونداران در روز گذشته تنها در برخی از مناطق کشور رخ داده و به هیچ عنوان این اعتصاب سراسری نبود.
وی با تأکید بر اینکه دولت و بسیاری از کامیونداران موافق اعتصاب نیستند، تصریح کرد: در این اعتصاب لیدر شناخته شدهای وجود ندارد و تنها برخی از کامیونداران به صورت خودجوش دست به این اقدام زدهاند.
موسوی با بیان اینکه دولت و سازمان راهداری در ایجاد چنین اعتصابهایی نقش مؤثری دارد، افزود: نخستین اعتصاب در یک خرداد آغاز شد و این اعتصاب کاملا مردمی بود و دولت تا به امروز چهار ماه وقت داشت که بسیاری از مشکلات کنونی کامیونداران را برطرف کند.
یکی از فعالان بخش کامیون ادامه داد: در بازه زمانی چهار ماه شاهد افزایش نرخ ارز و قیمت لاستیک بودیم که این خود نقش مؤثری در افزایش مشکلات کامیونداران داشته و در این بین دولت اقدام قابل توجهی نداشته است.
بیشتر بخوانید: جزییات درخواست کامیونداران
وی گفت: متأسفانه به دلیل آنکه هیچ ارادهای از سوی دولت برای برطرف شدن مشکل کامیونداران دیده نشد، به همین دلیل رانندگان اعتصاب را تنها راه برطرف شدن این مشکل دانستند.
موسوی تأکید کرد: به عقیده بنده اعتصاب راه حل مناسبی نیست و باید از راههای قانونی این مشکلات حل شود.
یکی از فعالان بخش کامیون توضیح داد: تعطیلی 20 روزه گمرک و معطل شدن بسیاری از کامیونداران در گرمای 50 درجه جنوب کشور باعث شده که ناراحتی و شکایت کامیونداران افزایش یابد.
وی گفت: متأسفانه هنوز مشکل تن کیلومتر کامیونداران بر طرف نشده و به اعتقاد بنده، دولت همچنان برای اجرایی شدن این طرح تن کیلومتر وقت تلف میکند.
انتهای پیام/
زودتر یه فکری کنن ...