سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه۳۳۶میلیون تومانی کمیته امداد خراسان جنوبی در نقاط فوق بحرانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام ( ره) خراسان جنوبی گفت: ۳۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تاکنون برای روستاهای فوق بحرانی استان هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ نخعی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام ( ره) خراسان جنوبی  گفت: طی ماه گذشته قریب به ۱۵۰ سری جهزیه بین نیازمندان خراسان جنوبی اهدا شد.

وی با اشاره به سفر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) به استان افزود: این مقام مسئول در سفر دو روزه خود به استان از روستاهای فاقد برق و آب بازدید کردند.

نخعی با بیان اینکه  تاکنون ۳۲ روستای فوق بحرانی در استان شناسایی شده اند، اظهار کرد: طرح حمایت از این روستاها تاکنون در ۲۱ روستا اجرایی شده است.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام ( ره) خراسان جنوبی  با اشاره به عمده حمایت ها بیان کرد: برای خانواده های یک نفره ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان، دو نفره ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سه نفره ۳۶۰ هزار تومان، چهار نفره ۴۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت می کنیم.

وی ادامه داد: اکثر افراد ساکن در این روستا شرایط عمومی تحت پوشش ندارند اما در این دوره شرط سن برداشته شده و ملاک تنها نیازمندی هست.

نخعی با بیان اینکه به طور متوسط پنج میلیون برای هر خانواده هزینه شده است، افزود: تاکنون به طور متوسط ۳۳۶ و ۵۰۰ هزار تومان برای این روستاها هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام ( ره) خراسان جنوبی  با اشاره به کمک هزینه تامین جهزیه بیان کرد: تا حدی که بتوانیم جهزیه نسبتا کامل را در اختیار دختران می گذاریم و یا سه میلیون تومان وجه نقد را تقدیم می کنیم.

نخعی گفت: طی  ماه گذشته ۱۵۰ سری جهزیه در بین خانواده های نیازمند خراسان جنوبی توزیع شده است.

انتهای پیام/ ط آ

توزیع 150 سری جهزیه در بین نیازمندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.