سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوان بسکتبالیست بندرعباسی آماده جدال با نمانیده تهران

تیم خانه بسکتبال بندرعباس برای دیدار مقابل تیم پاز تهران در شرایط مطلوبی از لحاظ فنی قرار دارد.

هنگامه هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال بانوان خانه بسکتبال بندرعباس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: این تیم برای دیدار مقابل تیم پاز تهران در شرایط مطلوبی از لحاظ فنی قرار دارد.
وی افزود: با وجود اینکه از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم، اما متاسفانه شرایط روحی تیم به دلیل مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و کادرفنی در وضعیت خوبی نیست.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان خانه بسکتبال بندرعباس گفت: با تمامی مشکلاتی که وجود دارد بازیکنان برای شکست تیم پاز تهران انگیزه بالایی دارند و امیدواریم انتقام شکست دور رفت را از این تیم بگیریم.
تیم خانه بسکتبال بندرعباس در هفته دهم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور از ساعت ۱۱ فردا (پنجشنبه) در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم پاز تهران است.
بازی رفت دو تیم در تهران با برتری ۶۴ بر ۶۲ تیم پاز به پایان رسید.
نماینده استان از ۹ مسابقه گذشته خود ۳ برد و ۶ باخت در کارنامه دارد.
مرحله مقدماتی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور با حضور ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمى در حال برگزاری است.
تیم خانه بسکتبال بندرعباس در گروه دوم با تیم هاى صدرا شیراز، نامى نو اصفهان، گروه بهمن تهران، نارسینا و پاز تهران همگروه است.
در گروه نخست نیز تیم‌های پالایش نفت آبادان، گاز تهران، دانشگاه آزاد تهران، دانشگاه گلستان، باژوند بوشهر و عباسی تهران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم خانه بسکتبال بندرعباس سال گذشته با نام پیروان شهداى خورگو بندرعباس در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و جواز حضور در رقابت‌های فصل جاری سوپرلیگ بسکتبال بانوان را کسب کرد.
در سال‌های گذشته تیم شهرداری بندرعباس به مدت شش فصل در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور شرکت کرد، اما از سال گذشته و با تصمیم مسئولان باشگاه از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.
این تیم در سال‌های ۹۳ و ۹۴ بر سکوی سوم کشور ایستاد.
انتهای پیام/ب

خانه بسکتبال بندرعباس میزبان پاز تهران

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.