سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آمادگی سازمان میادین میوه و تره بار برای واگذاری جایگاه‌های عرضه تک محصولی

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از آمادگی این سازمان برای واگذاری جایگاه‌های عرضه تک محصولی خبر داد.

عبدالحسین رحیمی مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آمادگی این سازمان برای واگذاری جایگاه‌های عرضه تک محصولی میوه و تره‌ بار به تولیدکنندگان خبر داد و اظهار کرد: هدف سازمان مدیریت میادین، حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است و در این راستا همه توان خود را به کار می‌گیریم.

رحیمی با اشاره به افزایش نسبی قیمت میوه و تره بار در فصل تابستان گفت: امیدواریم با آغاز فصل پاییز و ورود محصولات این فصل، شاهد افزایش عرضه محصول و کاهش قیمت انواع میوه باشیم.

وی با تاکید بر نقش حمایتی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، افزود: به این منظور، مجموعه‌ای از اقدامات انجام شده که یکی از آن‌ها، طرح عرضه تک محصولی میوه و تره بار است که در قالب آن، تولیدکنندگان به صورت مستقیم و بدون واسطه، محصولات خود را به دست مصرف کنندگان می‌رسانند.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه به لزوم تأمین امنیت غذایی شهروندان اشاره کرد و گفت: سازمان مدیریت میادین در 241 میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت، محصولات مورد نیاز شهروندان را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تأمین می‌کند، کما اینکه در میادین و بازارهای ما، 20 تا 50 درصد تفاوت قیمت نسبت به سطح شهر وجود دارد که نشان دهنده تأثیر عملکرد این سازمان در کنترل بازار است.


بیشتر بخوانید: اجرای طرح میوه رایگان در میادین منتخب میوه و تره بار شهرداری تهران


وی با اشاره به اینکه علاوه بر قیمت محصولات و هزینه سبد خانوار به عنوان یک اصل مهم، ارتقای کیفیت و سلامت مواد غذایی عرضه شده در میادین و بازارها نیز از دل مشغولی‌های اساسی سازمان مدیریت میادین است، تصریح کرد: در جهت تأمین این مهم، اقدامات متعددی از سوی این سازمان صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر روند رو به رشد میادین و بازارهای میوه و تره بار در محلات شهر تهران، گفت: اگر چه در توسعه میادین و بازارها از برنامه تدوین شده جلوتر هستیم، اما برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان، میادین و بازارها تا تحقق شعار «هر محله یک بازار» با جدیت توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
پیمان شاکری
۱۳:۰۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
درخواست جایگاه تک محصولی سیب زمینی