سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان امام حسین (ع) خاتم به صدا در آمد

همزمان باسراسر کشور زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان امام حسین(ع) شهرستان خاتم نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حبیب الله کاظمی نسب رئیس اموزش وپرورش خاتم گفت:  همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و مقاومت با حضور امام جمعه خاتم، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت و جمعی از مسئولان شهرستانخاتم به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه نمونه دولتی امام حسین (ع)  نواخته شد.

کاظمی نسب افزود: بیش از چهار هزار دانش آموز شهرستان خاتم در قالب ۵٢ واحد آموزشی، ٢٠٠کلاس درس  سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

وی با بیا اینکه دانش آموزان باید در کنار فراگیری علم و دانش اخلاقمداری را هم بیاموزند گفت: برای بقای اسلام و عزت و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران همگان باید برای احیاء امر به معروف ونهی از منکر به پا خیزند و ذره‌ای کوتاهی نکرد.

کاظمی نسب افزود: عزت قلعه‌ای است که برای رسیدن به آن باید راه‌های مختلفی را طی کرد همین طور که امام حسین (ع) با شجاعت و شهامت روز عاشورا در میدان جنگ با دشمنان حاضر شد.

وی اظهارداشت: در عصر کنونی ما باید آگاه باشیم و اتحاد وهمدلی خود را برای بقاء نظام جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است حفظ کنیم و بدانیم که امنیت و آسایش امروز ما و شما دانش آموزان مدیون و مرهون از خود گذشتگی شهدا و جانبازان است.

انتهای پیام/ غ

زنگ مهر و مقاومت در مدارس خاتم شهرستان خاتم نواخته شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.