سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان روز نخست تورنمنت بین‌المللی لبنان؛

۳ طلا و یک نقره حاصل تلاش تکواندوکاران تیم شهرداری ورامین

در پایان نخستین روز از تورنمنت بین‌المللی لبنان، تیم شهرداری ورامین موفق به کسب ۳ مدال طلا (صدری، امیدی و عرفانیان) و یک نقره (جلالی) شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون تکواندو، نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی لبنان از روز گذشته (شنبه – ۳۱ شهریورماه) با حضور ۲۲۵ تکواندوکار از ۲۸ کشور در رده‌سنی بزرگسالان در "بیروت" لبنان آغاز شد و امروز به پایان می‌رسد.

در روز نخست این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۵۴-، ۷۴-، ۸۰- و ۸۷- کیلوگرم برگزار شد که حمیدرضا صدری (وزن ۵۴- کیلوگرم)، مهدی جلالی (وزن ۷۴- کیلوگرم)، امیرحسین امیدی (وزن ۸۰- کیلوگرم) و پوریا عرفانیان (وزن ۸۷- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان شهرداری ورامین بودند که موفق به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره شدند.

حمیدرضا صدری در وزن ۵۴- کیلوگرم در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده‌ای از لبنان رفت و ۲۴ بر ۴ و در پایان راند دوم به برتری رسید. در ادامه موفق شد هوگوپوشی از اردن را ۱۹ بر ۹ شکست دهد. پس از آن تکواندوکار یونانی را ۱۳ بر ۷ از پیش رو برداشت؛ در فینال نیز موفق شد دیگر نماینده یونان را ۲۷ بر ۲۴ مغلوب خویش سازد و بر سکوی قهرمانی بایستد.

مهدی جلالی تکواندوکار وزن ۷۴- کیلوگرم نیز موفق به کسب مدال نقره این رقابت‌ها شد. وی برای تصاحب این مدال ابتدا هوگوپوش میزبان را ۱۷ بر ۴ شکست داد، سپس دیگر نماینده لبنان را ۱۶ بر صفر از پیش‌رو برداشت و راهی نیمه‌نهایی شد؛ در این مرحله نیز ۲۸ بر ۲ و در پایان راند دوم بر نماینده قزاقستان غلبه کرد، اما در فینال نتیجه را ۲۲ بر ۱۷ واگذار کرد و نایب قهرمان شد.

امیرحسین امیدی هوگوپوش وزن ۸۰- کیلوگرم نیز طلایی این دوره از رقابت‌ها لقب گرفت؛ او پس از یک‌دور استراحت در نخستین گام با نماینده روسیه مبارزه کرد و ۱۶ بر ۲ پیروز شد، در ادامه به مصاف هوگوپوش لبنان رفت و ۱۲ بر ۳ به برتری رسید. امیرحسین در فینال نیز ۱۷ بر ۱۲ هوگوپوش قطر را مغلوب خود کرد تا عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت نماید.

پوریا عرفانیان در وزن ۸۷- کیلوگرم نیز در گام نخست باقرعه استراحت رو به رو بود و پس از آن در دیدار با نماینده قبرس ۲۶ بر ۳ و در پایان راند دوم به برتری رسید. در گام دوم برابر تکواندوکاری از مصر ۱۹ بر ۴ پیروز شد و در فینال این رقابت‌ها نیز بر نماینده اردن (۲۲ بر ۱۵) غلبه کرد و طلایی شد.

امروز (یکشنبه – یکم مهرماه) و در آخرین روز این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۵۸-، ۶۳-، ۶۸- و ۸۷+ کیلوگرم پیگیری خواهد شد که محمدحسن پلنگ‌افکن، امیرحسین محمد خانلو، سینا بهرامی و مرتضی شیری به مصاف رقبایشان می‌روند.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و هاشم زنگنه به عنوان مربی است. سیدحسن میر نیز سرپرست این تیم می‌باشد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۱ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶۰ امتیاز در راستای ارتقاء رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

فرهادیان: حضور ملی پوشان تکواندو در رقابت‌ها به تصیم کادر فنی بستگی دارد

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

پایان ناکامی‌های تکواندو مردان ایران با هت‌ریک عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

کسب مدال های رنگارنگ توسط هوگوپوشان شهرداری ورامین در تورنمنت لبنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.