سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه عکس کبوترهای آسمانی گیلان در لاهیجان

نمایشگاه عکس با عنوان کبوترهای آسمانی گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس در لاهیجان برپا شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نگار نادری رئیس ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت:: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس کبوتر‌های آسمانی گیلان از کبری علی‌پور مدرس و محقق عکاسی گیلان و به همت انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در گالری استاد حسین محجوبی این اداره برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه ۲۰ قطعه عکس ۵۰ در ۷۰ با موضوع شهدای گمنام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.
رئیس ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: این نمایشگاه که از دیروز برگزار شده است تا ۵ مهر ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ وعصر‌ها ۱۵ تا ۱۹ از نمایشگاه عکس کبوتر‌های آسمانی گیلان دیدن کنند.
نگار نادری تصریح کرد: کبری علی‌پور متولد ۱۳۴۲ رشت و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد عکاسی، کارشناسی ارشد مرمت اشیای فرهنگی و تاریخی، کارشناسی عکاسی وکاردانی علوم هنری از تهران است. از کبری علی‌پور دو کتاب به نام‌های عکاسان و عکاسخانه‌های رشت، تاریخ عکاسی گیلانو همچینن مقالاتی در زمینه تاریخ عکاسی در ماهنامه پادنگ (۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲) به چاپ رسیده است. وی سابقه تدریس در سازمان آموزش و پرورش و مراکز آموزش و عالی استان گیلان و برگزاری ١٢ نمایشگاه عکس انفرادی و چندین نمایشگاه عکس گروهی را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام / ق

نمایشگاه عکس کبوترهای آسمانی گیلان در لاهیجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.