سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش ۲هزارو ۷۴۰ دقیقه عزاداری کرمانی ها ازشبکه های سراسری

۲ هزارو ۷۴۰ دقیقه عشق و دلدادگی مردم دیار کرمان به سالار شهیدان در تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه‌های سراسری، برون مرزی و استانی به صورت زنده پخش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: مرکز کرمان موفق شد در دهه اول محرم تصویر عشق و دلدادگی مردم این دیار را به مدت ۱۶ هزار و ۴۰۰ دقیقه از قاب تلویزیون  به جهانیان عرضه بدارد.

وی افزود: ارتباط زنده سیمای مرکز کرمان به مدت ۱۳۴۰ دقیقه با شبکه‌های سراسری یک. دو. سه. پنچ. خبر. شما. قران. امیدو شبکه‌های برون مرزی (العالم، پرس تی وی، جام جم، سحر) انجام شد.

علیرمضانی بیان داشت: علاوه براین سیمای مرکز کرمان ۱۴۰۰ دقیقه با شهرستان‌های استان به صورت زنده تصویر عزاداری این مناطق را منعکس کرده است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان افزود: در دهه اول محرم سیمای مرکز کرمان به مدت ۶ هزار ۱۲۰ دقیقه برنامه تولیدی و تامینی را در این ارتباط پخش کرده است.

وی ارتباط زنده و تلفنی رادیو کرمان در تاسوعا و عاشوری حسنی را ۶۰ دقیقه بیان کرد و اظهار داشت:رادیو کرمان نیز در دهه اول محرم ۷ هزار و ۳۵۵ دقیقه تولیدی و تامین در کنداکتور پخش خود قرار داده است. وی همچنین گفت: در این مدت معاونت فضای مجازی مرکز با پخش اینفو گرافی‌ها محرمی، تولید و نشر روزشمار محرم، تولید پوستر‌های تسلیت عاشورا و تاسوعا و شام غریبان، باز نشر ۱۱ کلاکت سخنان رهبری درباره محرم، باز نشر ۲۰ کلاکت هیات‌های مذهبی، باز نشر ۵۰ کلاکت گزیده برنامه‌های سیما و باز نشر ۵۰ کلاکت بادکست‌های صوتی برنامه‌های صدا را در فضای مجازی پخش کرده است.

علیرمضانی در تشریح فعالیت‌های خبر مرکز کرمان گفت: معاونت خبر گزارش‌ها و خبر‌های رادیو و تلویزیونی عزاداری مردم کرمان را به مدت ۱۲۵ دقیقه اطلاع رسانی کرده است.

مدیرمرکزکرمان درباره فعالیت گرو‌های فنی مرکز کرمان که در این مدت برای انعکاس صدا وتصویر عزادا ری مردم به شکلی مطلوب و با کیفیت در شور عزای حسینی سهیم بودند گفت:این معاونت با دو واحد سیار، دو دستگاه اس ان جی دو فروند پهباد، و ۱۵۰ نیروی انسانی و همچنین ارتباط زنده و همزمان از چند نقطه در استان و شهرستان‌های مختلف و اعزام ۱۵ گروه پرتابل و ارتباط زنده تصویری از طریق فیبر نوری از ۳ مکان استان و شهرستان بم توانست پشتیبانی لازم و خوبی را در این مدت در زمینه فنی از برنامه سازان، استودیو ها‌ی پخش پرتابل، صدا و سیما داشته باشد.

انتهای پیام/ح

پخش عزاداری کرمانی ها از شبکه های سراسری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.