سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازروایی و بازسازی عملیات والفجر۲ در کرمان

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان از بازسازی عملیات والفجر۲ از ابتدای مهرماه در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رژه نیرو‌های مسلح نخستین برنامه هفته دفاع بود و در دومین روز تجلیل از سربازان برگزار خواهد شد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان افزود: غبارروبی قبور مطهر شهدا نیزعصر پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در سراسر استان از دیگر برنامه‌های این هفته است گفت: گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان‌ها برگزار و تجلیل از آن‌ها در برنامه است.

سردار مطهری با اشاره به دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد: راهپیمایی سلامت با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ششم مهرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه نمایش رزمی فرهنگی عملیات والفجر ۲ در محل لشکر ثارالله در کیلومتر ۵ جاده کوهپیایه برگزار می‌شود گفت: پرسنل هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی  در این برنامه حضور دارند و خدمات پزشکی ارائه می‌شود.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بازسازی عملیات والفجر ۲ هر شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود افزود: وسیله ایاب و ذهاب برای حضور علاقه‌مندان از ساعت ۱۷ در حرم شهدای گمنام موزه دفاع مقدس، چهارراه پیروزی مسجد قائم، بلوار الغدیر، میدان شهدا، میدان رسالت و میدان کوثر وجود دارد.

انتها‌ی پیام/ح

روایت عملیات والفجر۲

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.