سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوابيه شبكه ايران اينترنشنال و پاسخ بعيدی‌نژاد

توئیت بعیدی‌نژاد درباره حادثه تروریستی امروز در اهواز توسط شبکه ایران اینترنشنال جواب داده شد و پس از آن بعیدی‌نژاد در پست توئیتری پاسخ آن‌ها را داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، به رسم هر سال نیروهای ارتش و سپاه در رژه مخصوص این روز به نشانه نمایش اقتدار و حضور آماده در صحنه حاضر شدند. اما این رژه در اهواز به یک حمام خون تبدیل شد چرا که نیروهای مسلح تروریستی در میان نیروهای رژه رونده نفوذ و شروع به تیراندازی به سمت نیروهای سپاه و مردم بی دفاع کردند. در این حادثه، 25 نفر به شهادت رسيدند.

این حادثه در فضای مجازی پیامدهای زیادی به دنبال داشت. در پی این حادثه و اقدام بی‌شرمانه مسئولان شبکه ایران اینترنشنال برای مصاحبه با سخنگوی گروه تروریستی حادثه امروز، حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در انگليس این شبکه را محکوم و اعلام کرد که سفارت ایران در لندن برخورد جدی نهاد نظارتی در انگلیس با این اقدام به عنوان ترویج تروریسم و خشونت را پیگیری فوری می‌نماید. توئیت بعیدی‌نژاد را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کمی پس از این توئیت، شبکه ایران اینترنشنال در جوابیه توئیت سفیر ایران در انگليس نوشت: «ایران اینترنشنال مصاحبه با سخنگوی «جنبش الاحواز» را پس از آن انجام داد که رسانه‌های ایران این اقدام را به این گروه نسبت دادند. هدف ما ایفای مسئولیت حرفه‌ای و کسب واکنش رسمی این گروه بوده و مجری شبکه، سخنگوی این گروه را درباره این اقدام به چالش کشید.»

اما حمید بعیدی‌نژاد در پاسخ این جوابیه نوشت: «پس با آگاهی کامل این مصاحبه شرم آور را با نماینده این گروه تروریستی انجام دادید و به آن‌ها برای توجیه رفتار وحشیانه خود تریبون و فرصت کافی فراهم کردید. ما حتما این نقض صریح قانون را بعنوان اقدامی در حمایت از تروریسم و خشونت با دولت انگلیس و آفکام پیگیری خواهیم نمود.»

انتهای پیام/

پاسخ بعیدی‌نژاد به جوابیه شبکه ایران اینترنشنال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یاغی
۰۰:۰۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
خدا خودش دشمنان ما را نابود کنه