سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های مردترین مردان روزگار است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با صدور پیامی، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های مردترین مردان روزگار دانست و بر پاسداشت یاد و خاطره آن ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن 31 شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس با صدور پیامی، یاد و خاطره رشادت ها، ایثارگری ها، جانفشانی ها و استقامت رزمندگان اسلام را گرامی داشت.

در بخش از این پیام آمده است: دوران پر افتخار دفاع مقدس همچون نگینی تابناک بر تارک تاریخ حماسه و ایثار انقلاب اسلامی می درخشد و الگوی علمی و عملی کم نظیری است که می توان از آن توشه ها برچید.

در آخرین روز شهریورماه سال 1359 بود که دشمنان اسلام و انقلاب حملات همه جانبه ای علیه ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی تدارک دیدند تا به خیال خام خود بتوانند به انقلاب نوپای اسلامی ضربه و کشورمان را در مدت زمانی کوتاه اشغال کنند.

هرچند ایران به ظاهر با رژیم بعث عراق وارد جنگ شده بود اما عملا بسیاری سران استکبار به صورت مستقیم و همه جانبه از رژیم بعثی حمایت کردند تا بتوانند منافع از دست رفته خود را بازیابند اما دشمنان و متخاصمان انقلاب غافل از این موضوع بودند که سربازان خمینی کبیر (ره) تا پای جان از آب و خاک کشور خود دفاع و تحت هیچ شرایطی به مزدوران زمان اجازه نمی دهند که چشم طمعی به این سرزمین داشته باشند.

جنگ نابرابری که قرار بود در ظرف مدت چند روز با فتح پایتخت ایران همراه باش، 8 سال به طول انجامید و در نهایت این رزمدگان سپاه اسلام بودند که پیروز میدان لقب گرفته و رسوایی و شکست بزرگی برای دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب رقم زدند.

انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون بیش از 200 هزار شهید سرافراز آبیاری شده امروز به آنچنان درخت تنومندی تبدیل شده که وارد آوردن زخمی کوچک بر پیکره آن به آرزویی عبس و بیهوده برای دشمنانش مبدل شده است.

در پایان این پیام آمده است: امروز و پس از گذشت 38 سال از آن دوران حماسه و شور، ملت با بصیرت و انقلابی ایران همانند پدران و برادران خود آماده لبیک گویی به ولی فقیه زمان و نبرد با دشمنانی هستند که در این سال ها، از کوچکترین فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و کشور غافل نبوده اند.

 

 

انتهای پیام/د

دوران پر افتخار دفاع مقدس همچون نگینی تابناک بر تارک تاریخ حماسه و ایثار

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.