سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش دبیرخانه بنیاد نیما یوشیج در نور

دبیرخانه بنیاد نیما یوشیج برای نخستین بار در نور گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صفر علی اسماعیلی نماینده شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم گشایش دبیرخانه بنیاد نیما یوشیج در نور گفت: شهرستان نور دارای ویزگی ها و جاذبه های منحصر به فردی نظیر بهره مندی از شخصیت های بزرگی چون نیما یوشیج است و بنیاد نیما می تواندنقش ارزنده ای در معرفی این شاعر بزرگ ایفا کند.

وی افزود: باید از تجربه سایر بنیادها که در سطح جهان و ایران فعالیت می کنند استفاده کرد تا بتوانیم بنیاد نیما را بصورت گسترده مطرح کنیم.

در ادمه نشست علی شادمان فرماندار شهرستان نور نیز گفت: نیما در زمان خودش شناخته شده نبود،اما اکنون مردم باید با آثار ، اندیشه  و اخلاق نیما آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی افزود: این بنیاد می تواند نیما را بهتر به جهان و ایران معرفی و زمینه رونق شعر وادبیات شهرستان ،استان و حتی کشور را فراهم کند.

داود فلاح رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان نور نیز در این مراسم گفت: بنیاد نیما با هدف شناخت شخصیت علمی و اخلاقی و ادبی این شاعر پرآوازه ایران برای اولین بار در سطح کشور تاسیس و آغاز بکار کرده است.

وی افزود: امیدارم با حمایت های بی دریغ نماینده ،فرماندار در آینده نزدیک ساختمان بنیاد نیما تاسیس شود، اما برای شروع کار، دفتر موقت بنیاد نیما در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور افتتاح شد تا پیگیر اهداف بنیاد باشیم.

انتهای پیام/ م

آغاز بکار دبیرخانه بنیاد نیما یوشیج در نور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.