سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعجاز رزمندگان در جبهه‌های نبرد در بیان امام خمینی(ره) + فیلم

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بخشی از سخنان امام خمینی(ره) درباره رشادت رزمندگان اسلام را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بخشی از سخنان امام خمینی(ره) درباره رشادت رزمندگان اسلام را مشاهده می‌کنید.

امام خمینی(ره) در این سخنرانی فرمودند: اگر امروز همه قدرتمندان و همه یاوه سرایان تبلیغاتی به ضد شما و به ضد جمهوری اسلامی قلمفرسایی می‌کنند یا سخنرانی یا توطئه، لکن نمی‌توانند روی حق پرده‌پوشی کنند. شما به حقید، همان طوری که امام سید الشهدا به حق بود و با عده قلیلی مقابله کرد و در عین حالی که به شهادت رسید و فرزندان او هم به شهادت رسیدند، لکن اسلام را زنده کرد و یزید و بنی امیه را رسوا کرد.

ایشان افزودند: شما هم شیعیان همان حضرت هستید. شما هم در این نبرد‌های بزرگی مثل نبرد آبادان و مثل تنگه چزابه و مثل بستان کاری کردید که اعجاز بود؛ اعجاز بود از باب اینکه یک جمعیت کم با عده و عُده کم و با ایمان بزرگ این اعجاز را آفریدند و صدام که این کار غلط را به تخیلاتی که کرده بود انجام داد، پشیمان شده است و به همه دولت‌ها برای کمک دست دراز کرده است و از همه کشور‌ها کمک خواسته است و همه هم، تقریباً اکثر قریب به اتفاق هم به او کمک می‌کنند و همه کمک‌هایی را که آنها کرده‌اند نتوانسته‌اند یک ایمانی برای او بفرستند، برای اینکه در خودشان هم نبود.


بیشتر بخوانید: امام خمینی(ره): ما ملتی هستیم که با همین گریه‌ها، یک قدرت ۲۵۰۰ ساله را از بین بردیم + فیلم


انتهای پیام/
 

سخنرانی بنیانگذار انقلاب اسلامی درباره دفاع مقدس + فیلم

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمود رضا برزگر
۲۲:۳۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
سلام به روح بزرگ امام (ره) با تمام وجود دوست دارم