سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مودریچ مجازات حبس بابت فرار مالیاتی را پذیرفت

ستاره کروات تیم رئال مادرید چندین ماه حبس بابت فرار مالیاتی را پذیرفت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لوکا مودریچ ستاره کروات تیم رئال مادرید که به دلیل نپرداختن مالیات بر درآمدش از سوی دادگاهی در اسپانیا مجرم شناخته شد، مجازات 8 ماه حبس تعلیقی بابت این تخلف را پذیرفت.

مودریچ بابت 2 فقره تخلف مالیاتی به مبلغ 870 هزار و 728 یورو در سال‌های 2013 و 2014 مجرم شناخته شده است.
به نوشته ال موندو مودریچ با استفاده از شرکت ایوانو اس‌ای‌آر‌‌ال در لوکزامبورگ سال 2013 میلادی 290 هزار و 990 یورو و سال 2014 نیز مبلغ 579 هزار و 738 یورو دیگر فرار مالیاتی داشته است.
این شرکت که نام پسر مودریچ را یدک می کشید توسط همسر این بازیکن کروات اداره می شد.
طبق قوانین اسپانیا، مجازات‌‌های حبس زیر دو سال به شرط آنکه برای اولین بار رخ برای فرد متخلف در نظر گرفته شده باشند و جنبه جنایی نداشته باشند، قابل تبدیل به مجازات نقدی هستند و این قانون شامل حال مودریچ هم شده است.
حالا بر اساس توافقی که بین مودریچ و اداره مالیات اسپانیا انجام شده او باید معادل 40 درصد از مبلغ تخلف شده را به عنوان جریمه بپردازد یعنی 348 هزار و 291 یورو، علاوه بر این ، این بازیکن بجای 8 ماه حبس تعلیقی نیز می تواند جریمه نقدی بپردازد . خزانه داری اسپانیا اعلام کرد نیازی به جریمه بیشتر برای مودریچ نیست و همان توافق انجام شده بین او و اداره مالیات اسپانیا کافی است.
مودریچ که قبلا در ابتدای جلسه دادرسی یک میلیون یورو پرداخت کرده است ، باید اندکی بیش از 400،000 یورو پرداخت کند تا لاین پرونده مختومه شود.
طبق قوانین اسپانیا، مجازات‌‌های حبس زیر دو سال به شرط آنکه اولین بار باشد قابل تبدیل به مجازات نقدی هستند.
پیش از این نیز بازیکنانی مانند لیونل مسی، خاویر ماسچرانو و کریستیانو رونالدو و همچنین ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رئال مادرید نیز به خاطر فرار از پرداخت مالیات با جریمه و حبس تعلیقی رو برو شده بودند.


بیشتر بخوانید: 

آلگری: رونالدو را به مودریچ و صلاح ترجیح می دهم

مورینیو اتهام فرار مالیاتی و حکم زندانش را پذیرفت


انتهای پیام/

مودریچ حکم 8 ماه زندان را پذیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.