سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با آغاز سال تحصیلی اتفاق افتاد؛

اهدا ۱ هزار بسته آموزشی در زرند

در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید بیش از هزار بسته فرهنگی توسط کارخانه فولاد زرند بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، مهندس میثمی نماینده کارخانه فولاد زرند ایرانیان گفت: همزمان با فرا رسیدن مهر و در راستای مسئولیت اجتماعی این واحد صنعتی ۱ هزار ۱۰۰ بسته فرهنگی و آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، میان دانش آموزان نیازمند (کلاس اولی) حدود ۴۰ روستای اطراف کارخانجات میدکو این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: با همکاری آموزش و پرورش دانش آموزان نیازمند شناسایی و بسته‌های آموزشی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت از کالا‌های ایرانی افزود: نوشت افزار‌های اهدایی به دانش آموزان نیازمند از تولیدات داخلی تهیه شده بود.

میثمی گفت: این شرکت در طول سال نیز کمک‌های ارزشمند مختلفی در قالب طرح بهار زیسکو و احسان زیسکو را اجرا کرده است.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند، نیز با بیان اینکه ۲ هزار و ۹۰۰ دانش آموز کلاس اولی در این شهرستان سال تحصیلی جدید خود را آغاز می‌کنند، از اقدام ارزشمند مسئولین کارخانه بویژه مهندس پورمند و سهراب نژاد در توجه به دانش آموزان نیازمند این شهرستان قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد این حرکت فرهنگی و معنوی ارزشمند الگویی برای دیگر واحد‌های تولیدی باشد و در این راستا ورود جدی داشته باشند.

حسین کاظمی مدیر اموزش و پرورش زرند هم با قدردانی از مشارکت خیرین، از توجه مسئولین کارخانه فولاد زرند ایرانیان به دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان قدردانی کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آموزش و پرورش در قالب کمک به دانش آموزان و تعمیر و تجهیز مدارس کمک کردند.

وی افزود: پروژه مهر هم با هزینه ۸ میلیارد ریال اجرا شد.

انتهای پیام/ح

توزیع بسته های آموزشی بین دانش آموزان نیازمندزرند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.