سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حادثه تروریستی اهواز عجز دشمن را در مقابل ملت ایران اثبات کرد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اقدامات ناشیانه دشمن در حادثه تروریستی اهواز عجز و ناتوانی آنان را در مقابل ملت ایران اثبات کرد.

لطف الله فروزنده، عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به  اقتدار نظامی ایران در همه عرصه‌ها گفت : جمهوری اسلامی به فضل الهی همواره دارای اقتدار نظامی بوده و به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته است.

وی با اشاره به روحیه عاشورایی ملت ایران خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت کشور ایران را از آنجایی می‌توان فهمید که می‌بینیم ملت که  قهرمانانه ایستاده و عاشورایی عمل می‌کند و نیروهای مسلح توانایی خود را به نمایش در آورده و به رخ دشمن می‌کشند، این اقتدار و امنیت ثمره خون شهداست. 

فعال سیاسی اصولگرا ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی  تصریح کرد: اقدامات ناشیانه دشمن در حادثه تروریستی اهواز عجز و ناتوانی آنان را در مقابل ملت ایران اثبات کرد.

فروزنده با اشاره به سفر روحانی به نیویورک تصریح کرد: اولویت آقای روحانی در سازمان ملل باید بیان آرمان‌های انقلاب و توجه به محور مقاومت و مظلومیت مردم فلسطین و خباثت های آمریکا در منطقه باشد.

وی در پایان تاکید کرد: رئیس جمهور به عنوان نماینده ملت و نظام باید این پیام را به دنیا مخابره کنند که کشور ایران در حوزه سیاست خارجی به جز رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهان ارتباط قوی با همه ملت‌ها بر اساس اصل استقلال و صلح‌طلبی است.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.