سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقدامات تروریستی اهواز نشان از ضعف دشمنان کشور است/ مردم خوزستان همچنان در صحنه حضور دارند

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: اقدام تروریستی صبح امروز اهواز نشان از ضعف دشمنان نظام در شکست‌ دادن ما دارد.

غلامرضا شرفی عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به حمله تروریستی صبح امروز به مراسم رژه در شهر اهواز، گفت: این رژه هر ساله در این شهر برگزار می‌شود که امروز شاهد بودیم عده‌ای به دلیل این ترور کور، به خاک و خون کشیده شدند.

وی تصریح کرد: 4 تروریست از پارک کنار جایگاه با تجهیزات پیشرفته به صورت بی‌هدف و پراکنده حمله کردند این اقدام تروریستی کور ارزش عملیاتی به لحاظ نظامی ندارد، اما مسلما یک کار برنامه ریزی و طرح ریزی شده در اتاق فکر و میادین عملیاتی بوده است.

شرفی ادامه داد: تروریست‌ها این روز خاص را که نشان از قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را داشت آن هم در استانی که پیشانی و سرآمد دیگر استان‌های کشور به لحاظ استراتژیک هست را انجام دادند و بدین وسیله خواستند تا موجبات ناراحتی را در این استان به وجود بیاورند.

نماینده مردم آبادان در مجلس تأکید کرد: اما به دلیل ورزیدگی نیروهای واکنش سریع این چهار نفر تروریست سریعا به هلاکت رسیده و دستگیر شدند و این موضوع به لحاظ قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش بسیار زیادی است که این تروریست‌ها با توجه به شرایط منطقه و راه‌های گریز نتوانستند از چنگال عدالت انتقام گیران نیروهای مسلح فرار کرده و به سزای عمل خود رسیدند.

وی تصریح کرد: کاملا مشخص است که این تروریست‌ها بسیار هدفمند این روز را انتخاب کرده و برای این کار هم از سوی کشورهای استکباری مانند آمریکا و اذناب آنها تجهیز شدند تا علیه جمهوری اسلامی ایران دست به چنین اقدامی بزنند.

شرفی افزود: این گروه ادعا می‌کنند که تروریست نیستند، پس چه هستند؟ زمانی که چهار نفر با سلاح‌های مختلف مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند غیر از تروریست بر آنها چه نامی می‌توان گذاشت؟ البته از کشورهای غربی مانند آمریکا انتظار نداریم که اقدام را محکوم کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: منافقینی که سال‌ها دستشان به خون مردم مظلوم ایران آغشته شده را در کشورهای اروپایی پناه داده و تقدیر می‌کنند و نام تروریست بر آنها نمی‌گذارند.

وی بیان کرد:‌ دشمنان کشورمان اعلام کردند که می‌خواهند با جنگ اقتصادی کمر ایران را خرد کنند اما چه شد که اکنون دست به چنین کارهای تروریستی می‌زنند؟ تنها باید اعلام کرد که آنها در ادعای قبلی خود نتوانسته‌اند با محدودیت‌ها در بحث اقتصادی به هدفشان درباره ایران برسند و اکنون شرمسار و خجالت زده دست به چنین اقدامات تروریستی می‌زنند و صفحات تاریخ خود را بیشتر لجن مال می‌کنند.

شرفی اظهار کرد: بعد از پایان یافتن این غائله فضا و مردم بر اهواز بسیار عادی‌است، زیرا این گونه اقدامات ناجوانمردانه از سوی کشورهای امپریالیستی در این استان سابقه داشته است و شاهد بودیم که در ماه رمضان در میان مردم اهواز بمب‌گذاری‌های مختلف را انجام می‌دادند لذا مردم غیور و مرزدار خوزستان با این ناملایمات آشنا بوده و دست دشمنان برای آنان رو شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بعد از درگیری همین امروز صبح هم مردم به صورت کاملا خودجوش با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، اسرائیل و منافقان حضور و استقامت خود را نشان دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.