سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل سازمان انتقال خون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تامین کمبود گروه خونی o منفى مصدومان حادثه اهواز از تهران و ایلام/ نیازی به اهداى خون نیست

پورفتح الله گفت: در بیمارستان هاى اهواز کمبود گروه خونی o منفى داشتیم که این گروه خونی از استان‌های تهران و ایلام تامین شده است.

على اكبر پورفتح الله مديرعامل سازمان انتقال خون كه به دستور وزیر بهداشت به منظور پیگیری و نظارت بر درمان و تامين خون مصدومان حادثه تروریستی صبح عازم اهواز شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خوشبختانه همه مسائل مدیریت شده است و در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه تامين خون و فرآورده های خونی مصدومان نداریم.

وی اداىه داد: در ایام تاسوعا و عاشورا مردم حجم بالایی از خون و فرآورده های خونی اهدا كرده اند و فقط در استان خوزستان ۲۵۰۰ واحد خون اهدا شده است.


بیشتر بخوانید: آمار شهداى حادثه تروریستى اهواز افزایش پیدا نکرده است


پورفتح الله افزود: در بیمارستان هاى اهواز کمبود گروه خونی o منفى داشتیم که این گروه خونی از استان‌های تهران و ایلام تامین شده است و اكنون كمبودى نداريم.

مديرعامل سازمان انتقال خون تاكيد كرد: در حال حاضر همه مسائل بر اساس برنامه ریزی به پیش می رود و هیچ مشکلی در این زمینه تامين خون براى مجروحان حادثه تروريستى اهواز وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: مصدومان حادثه تروریستی در ۸ بیمارستان اهواز بستری شدند/ حال عمومی ۵ مصدوم حادثه پایدار نیست


پورفتح اله يادآورى كرد: نيازى به مراجعه مردم خوزستان براى اهداى خون وجود ندارد و با توجه به حجم مجروحان از نظر ذخيره خون و فرآورده هاى خونى مشكلى نداريم و نياز به اهداى خون نيست.

انتهای پیام/

تامين خون مصدومان حادثه تروریستی اهواز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
لعنت بر امریکا و ال سعود