سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرآموزش و پرورش قصرشیرین ،

در قصرشیرین مدرسه کانکسی وجود ندارد

مدیرآموزش و پرورش قصرشیرین گفت : هیچ مدرسه کانکسی در قصرشیرین نداریم .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامران آبی مدیرآموزش و پرورش قصرشیرین در آیین نمادین جشن شکوفه ها در دبستان دخترانه لاله گفت: امسال در سطح شهر و روستاهای این شهرستان هیچ کلاس درسی در کانکس برگزار نمی شود و تمامی دانش آموزان در مدارس مسقف حضور می یابند.

وی گفت : قصرشیرین دارای 48 باب مدرسه است که از این تعداد پنج مدرسه شامل سه باب شهری و 2 باب مدرسه روستایی در زلزله 21 آبان سال گذشته تخریب شد.

وی اظهار داشت: ساخت 2 مدرسه روستایی در روستاهای «سید حاتم» و «آقابرار» پایان یافته و تمامی دانش آموزان روستایی در مدارس مسقف سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین گفت: همچنین ساخت سه باب مدرسه شهری نیز هم اکنون در دستور کار است و دانش آموزان این مدارس در نوبت مخالف مدارس دیگر تحصیل می کنند.

آبی ، زمان بهره برداری از سه باب مدرسه شهری در دست احداث را سال تحصیلی آینده بیان کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: برای ارتقای وضع تحصیلی و رشد علمی دانش آموزان، والدین باید همراه و در کنار اولیای مدارس باشند.

وی از به صدا درآمدن زنگ مقاومت و آغاز سال تحصیلی در اول مهر ماه با حضور سه هزار و 600 دانش آموز قصرشیرینی در 48 مدرسه شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری آیین نمادین جشن شکوفه ها در دبستان دخترانه لاله قصرشیرین

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.