سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ملی غار خالوحسین

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه گفت : پیگیر ثبت ملی غار خالوحسین هستیم .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هادی شریفی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه گفت : از ابتدای سال تاکنون بیش از 7500 نفر از غار خالوحسین بازدید کرده اند و این آمار بازدید در مقایسه با مشابه سال گذشته رشدی 35 درصدی دارد.

وی زیرساخت های گردشگری این منطقه را ناکافی عنوان کرد و ادامه داد: برای دعوت سرمایه گذاران به ایجاد زیرساخت های گردشگری همچون راه اندازی واحدهای پذیرایی و اقامتی فراخوانی داده ایم و حتی در این زمینه تسهیلاتی با نرخ چهاردرصد نیز به متقاضیان پرداخت خواهیم کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه تاکیدکرد: شهرداری شهر بانه وره با همکاری اداره راه و شهرسازی طبق تامین اعتباری که انجام شده، امسال کار آسفالت مسیر بانه وره به میگوه را انجام خواهند داد.

وی از ارسال پرونده ثبت ملی این اثر به شورای عالی ثبت سازمان میراث فرهنگی خبرداد و گفت: باثبت ملی این اثر و ثبت میگوره به عنوان منطقه نمونه گردشگری گام های مهمی برای توسعه زیرساخت های آن برداشته می شود.

شریفی تاکیدکرد: همچنین جهت معرفی هرچه بیشتر این اثر، اقدام به چاپ بروشور و توزیع میان گردشگران و نیز رایزنی با تورهای مختلف برای سفر به این منطقه گردشگری کرده ایم.

 

 

انتهای پیام/د

بازدید بیش از 7500 نفر از غار خالوحسین

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.