سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی برگزار کرد؛

نمایشگاه یادگار‌های دوران دفاع مقدّس

مجموعه‌ای جالب توجه شامل عکس‌هایی از لحظه‌های ناب جنگ، کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدّس و آثار مرتبطی در خصوص این ایام در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجواد قوی رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، گفت: نمایشگاهی به مناسبت هفتۀ دفاع مقدّس در تالار ورودی کتابخانه مرکزی آستان قدس دایر شده که در این نمایشگاه مجموعه ارزشمندی عکس، از لحظه‌های ناب جنگ، افزون بر ۲۰۰ جلد کتاب در موضوع دفاع مقدّس، تعدادی نرم افزار و اشیایی از یادگار‌های دوران دفاع مقدّس، به نمایش درآمده است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه عکس‌ها، صحنه‌هایی به یاد ماندنی از دوران دفاع مقدّس را به تصویر کشیده است، افزود: همچنین تصاویری ماندگار از لحظات آموزش بَلَم‌رانی، صحنه‌هایی از به اسارت گرفتن عراقی‌ها و تصاویری از مسابقات والیبال بین رزمندگان قبل از عملیات در جزیرة مجنون به نمایش درآمده است.

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، با بیان اینکه بخشی از این نمایشگاه شامل نرم افزار‌هایی با موضوع دفاع مقدس نظیر روایت فتح، روایت عشق، نمایه گنج جنگ، هشت سال مقاومت، نوحه‌های جبهه و جنگ و یادگاردفاع مقدس می‌باشد، اظهار داشت: در این نمایشگاه، بخش کوچکی از مجموعه کتاب‌های چاپی، که از دوران دفاع مقدّس تاکنون با همین موضوع به چاپ رسیده است نظیر دستاورد‌های دفاع مقدس، دفاع مقدس به روایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از خونین شهر تا خرمشهر و تاریخ هشت سال دفاع مقدس در معرض نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است که این نمایشگاه در ایّام هفتة دفاع مقدّس، همه‌روزه در محلّ کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.
 
انتهای پیام//آ.م
برچسب ها: دفاع مقدس ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.