سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر واحد حمل و نقل پاک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

60 درصد قیمت دوچرخه اشتراکی باید از سوی کاربر ودیعه‌گذاری شود/ بیمه توسط سرنشین پرداخت می‌شود

آزاده دل گفت: شهروندان برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی باید 60 درصد ارزش مالی دوچرخه را در حساب خود و در نزد شرکت بیدود بلوکه کنند.

یعقوب آزاده دل مدیر واحد حمل و نقل پاک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه بهره‌برداری از دوچرخه‌های اشتراکی هنوز عملیاتی نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر مشغول برطرف کردن مشکلاتی هستیم که بیشتر آن‌ها مربوط به حوزه قوانین و مقررات است.

مدیر واحد حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ودیعه‌گذاری شهروندان برای استفاده از این دوچرخه‌ها را چالش دیگر راه‌اندازی این پروژه برشمرد و گفت: بنا به درخواست شرکت بیدود شهروندان برای استفاده از این دوچرخه‌ها باید 60 درصد قیمت یک دوچرخه را در حساب خود بلوکه کنند.

وی افزود: اکنون در حال بررسی هستیم که این ودیعه دقیقا به چه میزان باید باشد.

آزاده‌دل خاطر نشان کرد: بیرون بردن دوچرخه به خارج از محدوده، استفاده از قفل شخصی و بردن دوچرخه به پارکینگ شخصی از جمله مواردی است که در حوزه قوانین و مقررات در حال بررسی هستند.

مدیر واحد حمل و نقل پاک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چرا بعد از دوبار رونمایی از این دوچرخه‌ها همچنان شاهد عدم حضور آن‌ها در خیابان‌های از پیش اعلام شده هستیم، گفت: هنوز دیر نشده، زیرا این کار باید به درستی انجام شود و اگر عجله شود موجب نارضایتی مردم می‌شود.

آزاده‌دل بیمه سرنشین دوچرخه را یکی دیگر از چالش‌های موجود بر شمرد و گفت: شرکت بیدود می‌خواهد هزینه بیمه را به صورت مستقیم از کاربر دوچرخه بگیرد و ما در حال بررسی امکان این اقدام هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: قرار بود که شرکت بیدود نرم‌افزار نهایی را امروز به ما ارائه دهد، اما هنوز نهایی نشده است و اگر نرم‌افزار، مسائل حقوقی و مالی بررسی شود، آن وقت می‌تواند شروع به کار کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار شهری ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
نرگس
۱۷:۲۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر شیراز حدود 10 ماهی میشه دوچرخه ها رو به اشتراک گذاشتن من که خیلی راضیم ولی همش سر چهار راه ها می‌خوام ببینم سمت چپ میترسم بهم بزنن
عظیمی
۰۹:۲۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
من نصب کردم ولی نمیتونم هزینه رو پرداخت کنم ..کاش میشد شماره کارت بزنید تا راحت تر هزینه پرداخت شه و استفاده کنم ..من دو هفته س درگیر پرداخت هستم
ناشناس
۱۶:۲۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
ریختن دوچرخه ها تو خیابونای پر از ماشین و موتور شهر