سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت 118 هیئت مذهبی در اسدآباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از فعالیت 118هیئت مذهبی در شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام جواد حیدری راد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد به فعالیت 118 هیئت مذهبی در شهر و روستای این شهرستان اشاره کرد و افزود: که علاوه بر این هیئت‌ها 16 هیئت جزء هیئت دانش‌آموزی و 21 هیئت جزء هیئت مذهبی خواهران هستند.

وی افزود: به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم تعداد 141 هیئت مذهبی سطح شهرستان دارای برنامه‌های مختلف مذهبی و دینی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از وجود 112 مداح در  شهرستان اسدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم 118 روحانی و مبلغ به مساجد و  هیئات سطح شهرستان در راستای برگزاری برنامه‌های ماه محرم اعزام شده‌اند که از این تعداد مبلغ و روحانی 26 مورد به شهر و مابقی به سطح روستا اختصاص داده شده است.

حیدری راد از افزایش 15 درصدی اعزام مبلغ و روحانی به مناسبت برنامه‌های ایام محرم در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در صورت نیاز هر یک از روستاها به روحانی و مبلغ آمادگی لازم توسط تبلیغات اسلامی شهرستان برای تأمین روحانی و اعزام به روستای مورد نظر وجود دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: استقبال از پرچم‌های متبرک حرم مطهر حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در مسجد جامع شهر، کارگاه آموزشی برای مداحان، همایش شیرخوارگان، مراسم سوگواری تاسوعا و اربعین حسینی از جمله اهم برنامه‌هایی است که طی این مدت در شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

فعالیت 21 هیئت مذهبی خواهران در اسدآباد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.