سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

آغاز رژه مقتدرانه نیروی‌های مسلح در استان پهناور سیستان وبلوچستان

رژه مقتدرانه نیرو‌های مسلح صبح امروز همزمان با سراسر کشور دراستان پهناور سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه بزرگ نیرو‌های مسلح در شهرستان‌های زاهدان، زابل، خاش، کنارک و ایرانشهر با هدف نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح و توانمندی و نوآوری‌های صنعت دفاعی کشور با حضور فرماندهان سپاه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و جمعی از مردم سیستان و بلوچستان درحال برگزاری است.

در ابتدای مراسم، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده، ولی فقیه در استان، دانیال محبی، استاندار به‌همراه جمعی از فرماندهان رده بالای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی استان به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند.

این مراسم باشکوه در شهرستان زاهدان در میدان "سربازان گمنام امام زمان (عج) " درحال برگزاری است و همه نیرو‌های نظامی، انتظامی و مردمی توان دفاعی کشور را به نمایش گذاشتند.

 

یگان‌های مختلف نیرو‌های مسلح سیستان و بلوچستان اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه رفتند و توان رزمی خود را در مقابل چشمان جهانیان به نمایش درآوردند.

نیرو‌های مسلح مستقر در استان آمادگی خود را برای دفاع از خاک پاک ایران اسلامی اعلام کردند.

مراسم امروز در شهر‌های مختلف استان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، روحانیت، ایثارگران، پیشکسوتان دفاع مقدس، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه، ائمه جمعه، استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران و دیگر مدیران درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.