سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید امام جمعه موقت بیرجند بر الگو گرفتن از سید الشهدا (ع)

امام جمعه موقت بیرجند بر الگو گرفتن همگان از سید الشهدا (ع) و یاران با وفایش تأکید کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: امام حسین (ع) و یارانش برای دفاع از حق به میدان آمدند و به شهادت رسیدند و این باید الگویی برای ما باشد که انسان مؤمن نباید نسبت به ظالمان بی تفاوت باشد و باید در مقابلشان بایستد.


وی افزود: باید از این همه عزت که با حضور مردم در حسینیه‌ها و مساجد رقم می‌خورد و روز به روز زمینه همدلی و انسجام را بین مسلمانان بیشتر می‌کند مراقبت کرد.


خطیب جمعه موقت بیرجند همچنین با اشاره به ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ۸ سال دوران دفاع مقدس و حضور عزتمندانه امت اسلامی و همراهی با ولایت، دستاورد‌های عظیمی را رقم زد و زمینه عزت ایران اسلامی را در جهان فراهم کرد که ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.


حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه ایران اسلامی پس از انقلاب و در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ هزار شهید تقدیم کرده است افزود: با جانفشانی این شهدا، امروز در سطح منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم.


وی گفت: امروز موضوع جهاد متفاوت شده است و در همه زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و فکری نیاز به جهاد داریم و باید دشمن را بشناسیم و اشراف اطلاعاتی داشته باشیم تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.


خطیب جمعه موقت بیرجند به بازگشایی مدارس نیز اشاره کرد و افزود: رسالت معلمان و اساتید در حوزه و دانشگاه بسیار سنگین است و باید فرزندانمان را دراین مسیر، با ایمان به خدا و همگام با نظام اسلامی تربیت کنیم.
منبع:صدا و سیما
انتهای پیام/ب


اقامه نماز جمعه در خراسان جنوبی

برچسب ها: نماز جمعه ، امام حسین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.