سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاوه رضایی زیر ذره‌بین مربی تیم ملی فوتبال ایران

جوانترین عضو کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان برای بررسی وضعیت کاوه رضایی راهی بروژ بلژیک شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام نخستین فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار دوستانه مقابل ازبکستان و آماده سازی جهت حضوری پر قدرت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، کاوه رضایی، مهاجم کلوب بروژ بلژیک به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی حضور نیافت، اما چند روز بعد در نخستین دیدار هفته هفتم لیگ برتر بلژیک (ژوپیلر لیگ) همراه با کلوب بروژ به مصاف لوکرن انتهای جدولی رفت و در پایان به پیروزی ۲ بر یک رسید و نکته جالب حضور ۷۴ دقیقه‌ای این بازیکن بود.

پس از تشدید مصدومیت مهاجم ایرانی کلوب بروژ، او دیدار هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند را از دست داد و حالا رسانه‌های بلژیکی از شدت مصدومیت رضایی خبر داده اند.

میکائیل موریرا فیزیوتراپ ۲۳ ساله تیم ملی ایران که رابطه نزدیکی هم با بازیکنان تیم ملی دارد به بلژیک رفت تا از نزدیک وضعیت مصدومیت کاوه رضایی را بررسی کند.

پس از خداحافظی سردار آزمون و رضا قوچان نژاد از تیم‌ملی، کارلوس کی روش نگاه ویژه‌ای روی رضایی دارد و امیدوار است تا از این بازیکن در امارات استفاده کند.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از دی ماه ۱۳۹۷ آغاز می‌شود و تیم ملی ایران با هدایت احتمالی کارلوس کی روش در این رقابت‌ها با یمن، عراق و ویتنام همگروه است.

انتهای پیام/

موریرا به بلژیک رفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.