سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۱۵ تور اپراتور کشور آذربایجان در رامسر جهت آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری

تور آشناسازی مدیران تور‌های گردشگری باکو کشور آذربایجان در رامسر با مشارکت استانداری استان مازندران و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به مدت ۴ روز برگزار شد.

حکیمه کردفلاحت عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی شرکت گردشگران پارسه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، بیان اینکه این همایش باهدف جذب گردشگر خارجی و سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان رامسر اجرا شد، گفت:: اولین تور آشناسازی مدیران تور‌های گردشگری باکو کشور آذربایجان در رامسر با مشارکت استانداری استان مازندران و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به مدت ۴ روز برگزار شد

وی افزود: در این تور آشناسازی ۱۵ نفر از توراپراتور‌های کشور آذربایجان حضور داشتند.

کردفلاحت با اشاره به اینکه بازدید و بررسی تاسیسات گردشگری و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و جهت آماده سازی گردشگران خارجی در رامسر مهم‌ترین برنامه این همایش بود، گفت:: این تور در سه محور عمده " گردشگری دریایی "، " گردشگری سلامت " و "گردشگری طبیعی" به اجرا در آمد.

عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی شرکت گردشگران پارسه افزود: در حوزه طبیعت گردی با اجرای تور‌های آفرود، رافتینگ و بوم گردی ظرفیت‌های طبیعت گردی رامسر به مدیران توراپراتور‌های آذربایجان معرفی شد.

وی ظرفیت دریا را از جمله مهم‌ترین زیرساخت رامسر دانست و گفت:: در گردشگری دریایی تاسیسات گردشگری ساحلی رامسر شامل جت اسکی، شاتل، پاراسل قایق سواری، چتر اسکی و کشتی‌های توریستی معرفی شد

وی افزود: در شاخه تندرستی گردشگری سلامت نیز استفاده از آبگرم‌های معدنی و در شاخه پزشکی و درمان از مکان‌های مورد نظر گردشگری سلامت بازدید و رایزنی شد.

کردفلاحت به همزمانی این همایش با ایام محرم اشاره کرد و گفت:: اجرای آیین‌های مذهبی و عزاداری محرم نیز مورد توجه این توراپراتور‌ها قرار گرفت.

وی گفت: بازدید و معرفی از کارگاه‌ها و فروشگاه‌های صنایع دستی و طبخ و فروش غذا‌های محلی نیز از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

کردفلاحت گردشگری هیجانی را یکی دیگر از ظرفیت‌های شهرستان رامسر معرفی کرد و گفت:: پرواز‌های طبیعی تفریحی بسیار مورد استقبال گردشگران است که وجود فرودگاه رامسر و کوه‌های مرتفع برای چتربازی از جمله زیرساخت‌ها است.

وی از امضای تفاهم نامه مشترک گردشگری بین رامسر و باکو آذربایجان خبر داد و گفت: در نشست مشترک مشاور گردشگری استاندار مازندران، معاون گردشگری استان، فرماندار و شهرداران رامسر با این توراپراتور‌های کشور آذربایجان ضمن رایزنی ها، تفاهم نامه مشترک همکاری بین این دو کشور به امضا در آمد تا شاهد رونق و حضور گردشگران خارجی با امنیت کامل گردشگری در شهرستان رامسر باشیم.
انتهای پیام/آ

امضای تفاهم نامه همکاری گردشگری بین رامسر و باکو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.