سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده چالوس و آب اسک با تاخیر امروز یکطرفه می‌شود

پلیس راه مازندران اعلام کرد بمنظور تخلیه بار ترافیکی و روان سازی ترافیک ، جاده چالوس و آب اسک با یک ساعت و نیم تاخیر یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  گفت:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد و رودهن به آمل ممنوع شد.

وی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج و آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) که قرار بود ساعت ۱۴ و ۱۵ یکطرفه شود، برای سهولت در تخلیه بار ترافیکی مسیر‌های کرج و رودهن با یک ساعت و نیم تاخیر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز یکطرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه به دلیل بازگشت مسافران تابستانی فردا  با موج سنگینی از ترافیک در جاده‌های استان روبرو هستیم از یکطرفه شدن جاده‌های چالوس و آب اسک به رودهن خبر داد و گفت: مسافران بازگشت سفر خود را مدیریت کنند و به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

سرهنگ قدمی افزود: رانندگان خودرو‌ها و سرنشینان در ترافیک صبوری کنند وماموران پلیس راه مستقر در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: رفت و آمدانواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ فردا شنبه ۳۱ شهریور تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه یکم مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ فردا شنبه ۳۱ شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه یکم مهرماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمدانواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا تا یک بامداد روز یکشنبه یکم مهرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ فردا تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه یکم مهر ماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.
انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.