سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس پليس آگاهی قم خبر داد؛

دستگیری یک باند غیربومی سرقت از منازل در قم

رئيس پليس آگاهی قم از دستگیری یک باند غیربومی سه نفره سرقت از منازل در استان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم:کرمی‌،رئیس پلیس آگاهی قم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در سطح استان قم، ‌موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سارقان غیر بومی بودند و به صورت یک باند 3 نفره اقدام به سرقت از منازل استان می کردند.

کرمی عنوان کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه هر 3 نفر عضو این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

رئيس پليس آگاهی قم اضافه کرد: متهمان در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان به 10 فقره سرقت منزل اعتراف کردند. در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات پیرامون شناسایی و دستگیری سایر همدستان این باند همچنان ادامه داشته که به محض حصول نتیجه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

سرقت از منازل در قم

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
قفل ضد دیلم
۱۴:۰۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
دو نکته طلایی در پیشگیری از سرقت منزل و محل کار وجود داره.
اول اینکه اطمینان پیدا کنیم که آیا کلید ساز میتونه قفل، حفاظ، کرکره، درب یا حتی گاوصندوقی که تحت عنوان ضد سرقت به ما معرفی میکنند باز کنه؟ اگر میتونه یعنی ضد سرقت نیست. برای مثال قفل ضد دیلم مرد نگهبان تنها قفلیه که جز افرادی که به قفل معرفی شدند، بدون هیچ بهانه و اما و اگری، حتی سازندش هم نمیتونه باز یا تخریبش کنه، پس دیگه تکلیف کلید ساز و دزد معلومه.

دوم اینکه جلوی پنجره ها و بالکن حفاظی نصب کنیم که در مقابل قیچی آهن بر و جک ماشین مقاوم باشه