سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

ایستگاه راه‌آهن فامنین به شهر نزدیک‌تر شد

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: به منظور سهولت دسترسی هموطنان به شبکه ریلی، ایستگاه راه‌آهن فامنین در خط ریلی تهران- همدان با جانمایی جدید در فاصله نزدیک‌تری به شهر احداث می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیراله خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: ‌به منظور سهولت دسترسی هموطنان و با دستور وزیر راه و شهرسازی ایستگاه راه‌آهن فامنین واقع در مسیر ریلی تهران- همدان در فاصله نزدیک‌تری به شهر احداث می‌شود.

وی افزود: در صورت تایید راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران عملیات اجرایی ایستگاه به زودی آغاز می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انتقال پروژه احداث راه‌آهن همدان- سنندج به راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: این پروژه مجدد حدود یک ماه قبل از سوی هیئت دولت به شرکت ساخت و توسعه بازگردانده و ابلاغ شد.

خادمی با تاکید بر پیگیری مجدد کارها از سوی شرکت ساخت وتوسعه خبر داد و تصریح کرد:‌ به زودی اجرای زیرسازی 9 کیلومتر ادامه مسیر راه‌آهن همدان به سمت ایستگاه مسافری داخل شهر به مناقصه می‌‌رود.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه در خصوص راه دسترسی ایستگاه موجود به داخل شهر همدان توضیح داد و گفت: 5 کیلومتر از این مسیر اجرا شده است که در این بازدید تصمیماتی در خصوص اجرای 3.5 کیلومتر باقی‌مانده مسیر دسترسی ایستگاه موجود به داخل شهر گرفته شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.