سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی بیش از ۵۰۰ موکب اربعین حسینی در محور‌های ارتباطی عتبات عالیات

مشاور امور رسانه‌ای سفیر ایران در عراق گفت: امسال افزون بر ۵۰۰ موکب ویژه اربعین حسینی برای پذیرایی و خدمات رسانی به زائران ایرانی در تمام محور‌های ارتباطی عتبات عالیات در عراق برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ذوالفقار امیرشاهی مشاور امور رسانه‌ای سفیر ایران در عراق گفت: برنامه ریزی‌ها و اقدامات اجرایی خوبی توسط ستاد مرکزی اربعین جمهوری اسلامی و مقامات ارشد عراقی برای مراسم اربعین حسینی صورت گرفته است.

وی گفت: همه امکانات و زمینه‌ها برای حضور زائران ایرانی در اربعین حسینی انجام شده و پیش بینی می‌شود امسال بیش از سال قبل دراین مراسم عظیم انسانی و معنوی شرکت نمایند.

امیرشاهی اضافه کرد: براساس آمار رسمی سال گذشته ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار ایرانی در مراسم اربعین حسینی و برای زیارت عتبات عالیات وارد کشور عراق شدند.

وی، تصریح کرد: در سایه برنامه ریزی‌ها و اقدامات انجام شده ۲ کشور ایران و عراق، زائران اربعین می‌توانند در کمال آرامش روحی و معنوی همه اماکن مقدس را در عراق زیارت نمایند.

مشاور امور رسانه‌ای سفیر ایران در عراق همچنین از رایزنی مقامات ۲ کشور برای کاهش هزینه روادید (ویزا) اربعین خبر داد و گفت: مقامات عراق برای کاهش هزینه‌های این حوزه، قول مساعد داده اند.

امیرشاهی افزود: امسال هفت تا هشت ورودی به عراق برای زائران ایرانی اربعین پیش بینی شده که بیشتر از مرز‌های جنوبی همچون چذابه، مهران و شلمچه خواهد بود، ضمن اینکه مسیر‌های هوایی و دریایی عراق نیز آماده ورود زائران اربعین هستند.

انتهای پیام /ی

 

امادگی پذیرایی از زائران اربعین حسینی

برچسب ها: محرم 97 ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.