سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه جنگ لفظی دو حزب آمریکایی

ترامپ دموکرات‌ها را به دروغگویی متهم کرد

رئیس‌جمهورِ جمهوری‌خواه آمریکا بار دیگر دموکرات‌های این کشور را هدف حملات لفظی خود قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (سه‌شنبه) در حساب توییتر خود دموکرات‌ها را به دلیل انتقاد آنها از او در خصوص توفان فلورنس، مورد حملات لفظی قرار داد.

وی در توییتر نوشت: در حال حاضر همه می‌گویند که ما چه کار خوبی را در خصوص توفان فلورنس انجام داده ایم و آنها 100 درصد درست می گویند. اما گول نخورید. در آینده‌ای نه چندان دور دموکرات‌ها شروع می کنند به یاوه گویی درباره اینکه سازمان مدیریت بحران، ارتش و نیروهای واکنش سریع –که همه آنها فوق العاده هستند—یک فاجعه‌اند و هیچ کار درستی انجام نمی دهند. این یک دروغ محض است؛ اما آنها (دموکرات‌ها) این کار را می کنند و همگان از این مسئله آگاه هستند.

توفان فلورنس که از چند روز پیش ایالت های کارولینای شمالی و جنوبی آمریکا را درنوردید تاکنون خسارت های جانی و مالی زیادی به بار آورده است. تاکنون مرگ 31 نفر در نتیجه این توفان تأیید شده است. این توفان سهمگین همچنین باعث بارش شدید باران در کارولینای شمالی و بخش‌هایی از کارولینای جنوبی شده که در نتیجه آن سیل جاری شده است. علاوه بر خسارات مالی و جانی، مقامات نسبت به هجوم حیوانات وحشی مثل کروکودیل ها و خزندگانی مثل مارهای سمی به مناطق مسکونی هشدار داده اند.

دونالد ترامپ تاکنون بارها به تمجید از سازمان مدیریت بحران و گروه های واکنش سریع پرداخته است. وی روز یکشنبه هم در حساب توییتر خود به تعریف از آنها پرداخت و نوشت: سازمان مدیریت بحران و نظام قانون کشور برای مقابله با توفان فلورنس سخت مشغول کار هستند. آنها بسیار حرفه‌ای هستند.

دونالد ترامپ که به دلیل کم کاری در واکنش به توفان ماریا در پورتوریکو بار‌ها مورد انتقاد قرار گرفته بود، قرار است در هفته جاری از مناطق توفان زده بازدید کند. سال گذشته میلادی هم چندین توفان مرگبار در آمریکا رخ داد. از جمله آن‌ها می‌توان به توفان‌های ماریا و هاروی اشاره کرد که به ترتیب حدود ۳۰۰۰ و ۶۸ کشته برجای گذاشتند. دونالد ترامپ همچنین پیش از این اعلام کرده بود بعید می داند این 3000 نفر در نتیجه توفان ماریا جان خود را از دست داده باشند! این درحالی است که حتی دولت پورتوریکو هم تعداد کشته های این توفان را 2975 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
ننگ بر ترامپ