سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرچمدار جدید Meizu با تراشه Snapdragon 710 رونمایی شد

مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند Meizu 16X به صورت رسمی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی هوشمند Meizu 16X در نهایت معرفی شد و اطلاعات و مشخصات آن از طریق سایت رسمی شرکت میزو قابل مشاهده است. محصول جدید شرکت میزو یعنی Meizu 16X یک نیمه پرچمدار محسوب می‌شود، از این جهت که سخت افزاری آن در حدی یک پرچمدار بزرگ است ولی قیمتی بسیار کمتر از سایر گوشی های پرچمدار حاضر در بازار دارد. بر اساس جدیدترین گزارش‌ها بارگیری و ارسال این گوشی به نقاط مختلف جهان از روزهای گذشته آغاز شده است و احتمالا تا هفته های آینده در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی هوشمند Meizu 16X توسط مسئولان شرکت میزو در حدود 305 دلار به ثبت رسیده است و همین قیمت پایین 16 ایکس را نسبت به دو نسخه دیگر این سری یعنی Meizu 16 و Meizu 16 Plus به صرفه تر می‌کند. گفتنی است؛ قیمت دو گوشی Meizu 16 و Meizu 16 Plus نیز به ترتیب 390 و 460 دلار خواهد بود و همین موضوع می‌تواند تفاوت بارز نسخه Meizu 16X را با نسخه‌های پیشین نشان داده و نیمه پرچمدار بودن Meizu 16X را ثابت کند.

لازم به ذکر است که گوشی Meizu 16X دارای دو مدل جداگانه است، نسخه اول که با قیمت 305 دلار عرضه می‌شود مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است، اما نسخه دوم سخت افزاری قوی تری دارد و نسبت آن 6 و 128 است؛ قیمت آن نیز 350 دلار است. همچنین گفته می‌شود که نسخه 16 ایکس به تراشه Snapdragon 710 به عنوان پردازنده مجهز است. در ادامه تصاویری از طیف رنگ و طراحی مختلف گوشی Meizu 16X را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: آپدیت جدید سیستم V11 Pro دوربین آن را به ضبط ویدئوی 4K مجهز می‌کند


انتهای پیام/

گوشی جدید Meizu با تراشه Snapdragon 710 معرفی شد +تصاویر

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.