سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس:

غم شهادت امام حسین (ع) در دل اهل سنت سنگینی می کند

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه اهل سنت به مانند تشیع در غم شهادت حضرت ابی عبدالله الحسین(رض) محزون هستند و این غم و درد جانکاه در دلشان سنگینی می کند .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان    علی کرد  رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت : در دهه نخست ماه محرم الحرام وقایع بسیار دردناکی رخ داده که تاریخ بشریت حزن و اندوه این ایام را گواهی می دهد 

وی افزود: شهادت گل خوشبو و ریحان حضرت رسول اکرم (ص) در روز دهم محرم "عاشورا" از مظلومیت امت اسلام حکایت دارد که از همان دوران صدر اسلام مورد هجمه دشمنان قسم خورده و فتنه گران بوده است .

نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد ادامه داد: امام حسین(ع) و اهل بیت پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله وسلم به همه امت اسلامی و جهان بشریت تعلق داشته و مورد تکریم همگان قرار دارند و افتخاری بزرگ برای تمام مسلمانان هستند .

وی اظهار داشت: مردم مسلمان اهل سنت در مواقع مصیبت مطابق با فقه خودشان عمل می کنند .

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جامعه اهل سنت بهترین یاوران اسلام و کشور هستند گفت: اهل سنت از سالهای نخستین انقلاب اسلامی تاکنون با مردم ایران و نظام اسلامی همراه بوده و پشتیبان امام و رهبری و انقلاب بوده و بارها و بارها در سخت ترین شرایط از نظام دفاع کرده و وفاداری شان را به اثبات رسانده اند .

انتهای پیام/س

صحبت های رییس فراکسیون اهل سنت مجلس در مورد تاسوعا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.