سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح آموزش عملی نماز کلید بهشت

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون گفت: نخستین طرح عملی نماز کلید بهشت با همکاری سوادآموزی این اداره با ستاد اقامه نماز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاظم باقلائی، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون بیان داشت:اجرای این طرح فرصتی ارزشمند برای اشاعه و تقویت فرهنگ صحیح نماز خوانی در بین مخاطبان بزرگسال و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در بین بی سوادان است که برای اولین بار در شهرستان کارون و مناطق روستایی برگزار شد.

وی افزود: فعالیت های آموزش و پرورش شهرستان کارون در همه شاخص ها و زمینه ها به ویژه در ارتقاء شاخص باسوادی و اجرای طرح های کشوری جزو اقدامات برتر و پیشگام است و در طرح نماز کلید بهشت هر آموزش دهنده در هر ساعت کلاسی 10 الی 15 دقیقه آموزش عملی نماز را به سوادآموز ارائه می دهد. در پایان این طرح از فعالیت های انجام شده ارزیابی به عمل می آید و از برترین ها تجلیل می شود.

باقلائی عنوان کرد: نماز ستون دین است و هر نوع فعالیتی برای ترویج معارف نماز و فرهنگ صحیح نمازخوانی به ویژه در میان مخاطبان بزرگسال و بی سواد الزامی است و در کارگاه آموزشی عملی نماز کلید بهشت، 44 آموزش دهنده مطالب مربوط به آموزش های عملی نماز را فرا گرفته و به 700 سوادآموز در 3 دوره آموزش می دهند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون گفت: این طرح با هدف تقویت فرهنگ صحیح نماز خوانی، آشنایی با احکام نماز و آشنایی با وضو است که از طریق آموزش دهندگان به سوادآموزان طی کارگاه دو روزه به مدت 16 ساعت منتقل می شود که این طرح با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز و سوادآموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون برگزار می شود.

انتهای پیام/م

برپایی نماز درمدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.