سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام سابق کنگره آمریکا: پسر ترامپ یک احمقِ کوته فکر است

عضو سابق کنگره آمریکا از پسر ارشد رئیس‌جمهور این کشور بخاطر بر زبان آوردن اظهاراتی علیه نامزد ریاست دیوان عالی انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری هیل، جو والش، عضو سابق کنگره آمریکا از پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بخاطر مسخره کردن دموکرات‌های مجلس سنا برای واکنش آنها نسبت به اتهامات سوء رفتار جنسی علیه برت کاوانا، نامزد ریاست دیوان عالی این کشور انتقاد کرد.

والش در واکنش به تمسخر دموکرات‌های سنا از سوی دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ اعلام کرد: مهم نیست شما اتهامات مطرح شده علیه برت کاوانا را می‌پذیرید، به نظر من همه ما موافق هستیم که دونالد ترامپ جونیور فردی بی‌تفاوت نسبت به دیگران و یک احمق کوته فکر است.

واکنش عضو سابق کنگره آمریکا پس از آن صورت گرفت که دونالد ترامپ جونیور دموکرات‌های سنا و سناتور داین فاینستاین، نماینده ایالت کالیفرنیا در سنای آمریکا را بخاطر واکنش نسبت به اتهام کاوانا در موضوع تجاوز جنسی به یک زن در دهه 1980 میلادی مورد تمسخر قرارداده بود. پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دموکرات‌ها و بازی مزخرف معمول آنها، او (برت کاوانا) را در آستانه ترک (این پست) قرار داده است.

دونالد ترامپ جونیور در ادامه پیام خود نوشت: فاینشتاین در ماه جولای یک نامه را دریافت کرده و آن را برای آینده و کسب رای خود نگه داشته است..مثل همیشه شرافتمندانه. من معتقدم این یک نسخه برای شفافیت کامل است. پسر ترامپ سپس به تمسخر، تصویری از یک نامه را صفحه خود قرار داد که متن آن از زبان برت کاوانا خطاب به یک زن برای مطرح کردن درخواست دوستی بوده است.

کریستین بلسی فورد اولین بار روز یکشنبه در گفتگو با واشنگتن پست موضوع سوء رفتار جنسی نامزد دیوان عالی آمریکا را به طور علنی مطرح کرد. فورد 51 ساله که استاد دانشگاه در کالیفرنیا است، اعلام کرده بود در دهه 1980 میلادی، زمانی که با کاوانا در دبیرستان بودند، مورد سوء رفتار جنسی او قرار گرفته است. او در ماه جولای نامه دریافتی از سوی برت کاوانا در آن زمان را تحویل نماینده ایالت کالیفرنیا داد. شبکه خبری سی ان ان متن نامه مذکور را چند روز پیش منتشر کرد.

وکیل فورد اعلام کرد موکلش مایل به شهادت در خصوص این اتهامات در برابر کمیته قضایی سنا است. والش همچنین از به تعویق افتادن رای‌گیری در خصوص کاوانا از سوی دموکرات‌ها انتقاد کرد.

نامزد دیوان عالی آمریکا ادعاهای مطرح شده از سوی فورد را تکذیب کرد و در بیانیه‌ای جدید در روز دوشنبه آنها را اتهامات کاملا اشتباه خواند. کاوانا نیز اعلام کرد حاضر به شهادت در مقابل کمیته قضایی سنا در خصوص این اتهامات است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.