سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اتحاد و همدلی می‌توان قدرتمند‌ترین دولت‌های استکباری را به زانو در آورد

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با اتحاد، همدلی، اراده قوی و اعتماد به قدرت الهی می‌توان قدرتمندترین دولت‌های استکباری را به زانو درآورد و شکست داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یداالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در مراسم تشییع شهید گمنام که با حضور مقامات ارشد دستگاه قضائی، قضات، کارکنان و اقشار در دادگستری کل استان کرمان برگزار شد، گفت: حضور شهدا به خصوص شهدای گمنام به ما یادآوری می‌کند که برای حفظ و صیانت از نظام و آرمان‌های امام (ره) و سرافرازی نظام، جوان‌های مخلص و بی آلایش جانشان را فدا کردند.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان افزود: شهدا به ما یادآوری می‌کنند که برای مقابله با زورگویی و استکبار باید مقاومت کرد، جان داد، کوتاه نیامد و ارزشمندترین سرمایه‌ها را اهدا کرد.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان گفت:دوران دفاع مقدس به ما آموخته است در آن زمان که دشمن با حمایت همه جانبه قدرت‌های بزرگ نظامی دنیا به خاک ایران حمله کرد، ملت قهرمان و شهید پرور ایران با اتکا به قدرت الهی، ایمان و دلاورمردی جوانانش توانست در مقابل دشمن ایستادگی کند.

رئیس شورای قضائی استان کرمان در پایان افزود: خدارا شاکریم که امروز توفیق داشتیم تا میزبان این شهید والا مقام باشیم.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: شهدا ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.